Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Manufacturing technology of the fixed leading edge (FLE) of the CS-110 airplane composite wing is described in the “Standard operation sheet C01625001-001”. The FLE is the forward part of wing and that makes it the primary structure of a large passenger airplane. The technology contains operations for part procurement, special processes (e.g. drilling of composite spar together with titanium od aluminium alloy parts - “stack drilling”), assembly and connection of parts using latest fastening methods and fasteners, final quality check by laser measurement tools, etc. (en)
- Ve %22Standardním technologickém postupu C01625001-001%22 a souvisejících dokumentech je popsána technologie výroby Pevné náběžné hrany kompozitového křídla letounu CS-110, což je obecná plocha křídla, či šířeji primární konstrukce draku velkého dopravního letadla. Technologie obsahuje postup výroby dílů, speciální procesy, (například vrtání otvorů do kompozitového nosníku společně s titanovou a duralovou strukturou, tzv. stack drilling), sestavení a spojení dílů prostřednictvím nejmodernějších metod a spojovacích prvků, následné ověření pomocí laserových měřidel.
- Ve %22Standardním technologickém postupu C01625001-001%22 a souvisejících dokumentech je popsána technologie výroby Pevné náběžné hrany kompozitového křídla letounu CS-110, což je obecná plocha křídla, či šířeji primární konstrukce draku velkého dopravního letadla. Technologie obsahuje postup výroby dílů, speciální procesy, (například vrtání otvorů do kompozitového nosníku společně s titanovou a duralovou strukturou, tzv. stack drilling), sestavení a spojení dílů prostřednictvím nejmodernějších metod a spojovacích prvků, následné ověření pomocí laserových měřidel. (cs)
|
Title
| - Fixed Leading Edge of Composite Wing for the CS-110 Aircraft - verified technology (en)
- Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - ověřená technologie
- Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - ověřená technologie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Fixed Leading Edge of Composite Wing for the CS-110 Aircraft - verified technology (en)
- Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - ověřená technologie
- Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - ověřená technologie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/24194204:_____/13:#0000004!RIV14-MPO-24194204
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Získání schopnosti, které umožnily zachovat a rozvinout vývojové schopnosti českého leteckého průmyslu v oblasti velkých dopravních letadel konkrétně ve vývoji a výrobě pevné náběžné hrany. V období následujících 20 let se předpokládá, že bude vyrobeno celkem 1000 až 1500 velkých dopravních letadel. AVA pak jako dodavetel těchto náběžných hran vytvoří exportní tržby 14 mld Kč, které zajístí 80 nových pracovních míst pro vysoce kvalifikované pracovníky.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/24194204:_____/13:#0000004
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - aircraft wing; wing leading edge; high-lift devices; composite material; aircraft production; production jigs and tool; test instrumentation; FLE (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - dopravního letadla. Náběžná hrana se skládá z kompozitového nosníku doplněná primární a sekundární konstrukcí tvořenou díly z titanových, ocelových a duralových slitin. Ke spojení dílů jsou použity duralové a titanové spojovací prvky. FLE je vybavena zástavbou pro instalace letadlových systémů. Rozměry: 2 ks o rozměrech 16 700x800x600, počet dílů: 2 x 1690 dílů, hmotnost: 2 x 410 kg. Výsledek je určen k vlastnímu užití, licenční smlouva nebyla uzavřena. Je uzavřena smlouva o využití výzkumu a vývoje 2012/FR-TI1/291 s MPO. Osoba zodpovědná za jednání o licenci na využití výsledku: Josef Šonský, tel.: 255 763 122, e-mail: josef.sonsky@aero.cz.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kopecký, Václav
- Novák, Petr
- Novotný, Josef
- Král, Ladislav
- Chadim, Karel
- Hejda, Milan
- Ullsperger, Jan
- Wasserbauer, Jan
- Zíbar, Josef
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |