Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The methodology resource Children Experience with Creative Art and Visual Culture allows the effective research of the state of the population of children in the field of art activities and visual-symbolical thinking. It mediates the primary used approach – the methodology of questionnaire survey and its quantified data. The Art Department of the Charles Univ. advises methodology tested by the research for the next application particularly by the participants of doctoral programme in the field of the Creative Art and for the most advanced leaders of creative art clubs. This approach links up under the int. heading “arts-based educational research” to the development in the whole general educational basis. It solves the socio-demogr. parameters, the background of the art activities – social and material support, the differentiation and classification of the visual-symbolic phenomena – art preferences – and in final part the enclosed research questionnaire allows the detail insight into the methodology. (en)
- Metodika Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou umožňuje efektivně zkoumat situaci dětské populace v oblasti výtvarných aktivit a vizuálně-obrazného myšlení. Zprostředkovává původní použitý postup – metodiku dotazníkového šetření a jeho kvantifikovaných údajů. Katedra výtvarné výchovy Pedagogické fakulty UK doporučuje výzkumem vyzkoušenou metodiku pro další využití zvláště pro doktorandy studia výtvarné výchovy a nejprogresivnější vedoucí výtvarných kroužků pro jejich další empiricko-výzkumnou práci. Pod mezinárodní hlavičkou „arts-based educational research“ tento postup navazuje na vývoj v celé všeobecně vzdělávací a výchovné bázi. Řeší sociodemografické charakteristiky, zázemí výtvarných aktivit - sociální a materiální podporu, rozlišování a třídění vizuálně - obrazných fenoménů - výtvarné preference - a v závěru přiložený výzkumný dotazník, umožňuje podrobný vhled do metodiky.
- Metodika Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou umožňuje efektivně zkoumat situaci dětské populace v oblasti výtvarných aktivit a vizuálně-obrazného myšlení. Zprostředkovává původní použitý postup – metodiku dotazníkového šetření a jeho kvantifikovaných údajů. Katedra výtvarné výchovy Pedagogické fakulty UK doporučuje výzkumem vyzkoušenou metodiku pro další využití zvláště pro doktorandy studia výtvarné výchovy a nejprogresivnější vedoucí výtvarných kroužků pro jejich další empiricko-výzkumnou práci. Pod mezinárodní hlavičkou „arts-based educational research“ tento postup navazuje na vývoj v celé všeobecně vzdělávací a výchovné bázi. Řeší sociodemografické charakteristiky, zázemí výtvarných aktivit - sociální a materiální podporu, rozlišování a třídění vizuálně - obrazných fenoménů - výtvarné preference - a v závěru přiložený výzkumný dotazník, umožňuje podrobný vhled do metodiky. (cs)
|
Title
| - Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou. Informace z výzkumu NIPOS – interpretace dotazníkových položek Interpretace dotazníkových položek - metodika.
- CHILDREN’S EXPERIENCE WITH VISUAL ART ACTIVITIES AND VISUAL CULTURE. Information from research conducted by the National Information and Consulting Centre for Culture. Interpretation of questionnaire - methodology. (en)
- Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou. Informace z výzkumu NIPOS – interpretace dotazníkových položek Interpretace dotazníkových položek - metodika. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou. Informace z výzkumu NIPOS – interpretace dotazníkových položek Interpretace dotazníkových položek - metodika.
- CHILDREN’S EXPERIENCE WITH VISUAL ART ACTIVITIES AND VISUAL CULTURE. Information from research conducted by the National Information and Consulting Centre for Culture. Interpretation of questionnaire - methodology. (en)
- Dětská zkušenost s výtvarným projevem a vizuální kulturou. Informace z výzkumu NIPOS – interpretace dotazníkových položek Interpretace dotazníkových položek - metodika. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/14450551:_____/06:#0000015!RIV08-MK0-14450551
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Kvantifikované prokázání prospěšnosti dětských uměleckých aktivit pro rozvoj osobnosti dítěte (efektivní zaměření výchovy)
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/14450551:_____/06:#0000015
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - socio-demographic characteristics; involvement in own graphic art expression; general artistic factor; visual art sensibility; social support for visual art apperception; distinguishing and classifying visual-symbolic phenomena; visual art preferences (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - NIPOS, Blanická 4, Praha 2
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Odborná metodika s komplexním postupem výzkumu
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Slavík, Jan
- Lázňovská, Lenka
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |