About: Marketing Research in Selected Processes of Bank Management     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Management společností často ve svých činnostech vychází ze statických dat, ačkoli se tržní procesy odehrávají v dynamickém prostředí. Používání neaktuálních údajů pak může mít zásadní vliv na firemní strategie. Diskrepance mezi statickými a dynamickými informacemi lze přitom eliminovat prostřednictvím marketingového výzkumu. Pomocí jeho inovativního použití je totiž možné zajistit flexibilní (online) přenos dat o odběrateli směrem k dodavateli. Cílem monografie je proto navržení metody marketingového výzkumu pro manažerské řízení ve vybraném odvětví, která analyzuje interní informace online. K metodickému naplnění tohoto zadání dochází provedením literární rešerše oborového poznání, zkonstruováním online modelu marketingového výzkumu a aplikačním ověřením funkčnosti řešeného projektu. Navrženým systémem marketingového výzkumu, potažmo analýzou časových řad a technikou regresních počtů lze následně statisticky predikovat klientskou poptávku.
  • Management společností často ve svých činnostech vychází ze statických dat, ačkoli se tržní procesy odehrávají v dynamickém prostředí. Používání neaktuálních údajů pak může mít zásadní vliv na firemní strategie. Diskrepance mezi statickými a dynamickými informacemi lze přitom eliminovat prostřednictvím marketingového výzkumu. Pomocí jeho inovativního použití je totiž možné zajistit flexibilní (online) přenos dat o odběrateli směrem k dodavateli. Cílem monografie je proto navržení metody marketingového výzkumu pro manažerské řízení ve vybraném odvětví, která analyzuje interní informace online. K metodickému naplnění tohoto zadání dochází provedením literární rešerše oborového poznání, zkonstruováním online modelu marketingového výzkumu a aplikačním ověřením funkčnosti řešeného projektu. Navrženým systémem marketingového výzkumu, potažmo analýzou časových řad a technikou regresních počtů lze následně statisticky predikovat klientskou poptávku. (cs)
  • Many companies’ management often deals with static data even though the market processes are happening in a dynamic environment. Using outmoded data can greatly influence company’s strategies. Discrepancy between static and dynamic information can be eliminated by a marketing research. Thanks to an innovative use of this research it is possible to ensure a flexible (online) customer – supplier data transmission. Thus the aim of this book is to propose some methods of research for management of particular business department. To fulfil all tasks we had to do literature search of the branch knowledge as well as the construction of online model of marketing research and subsequent verification of the project in practice. Due to the proposed system of marketing research and also the time series analysis and the regression analysis we can later predict the client’s demand statistically. Online accesses thus provide sooner and more precise results than the data gained by the traditional marketing research. (en)
Title
  • Marketing Research in Selected Processes of Bank Management (en)
  • Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky
  • Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky (cs)
skos:prefLabel
  • Marketing Research in Selected Processes of Bank Management (en)
  • Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky
  • Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky (cs)
skos:notation
  • RIV/02819180:_____/14:#0000001!RIV15-MSM-02819180
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 27457
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/02819180:_____/14:#0000001
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Banking; Management; Marketing; Process; Research. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9E1A6CF960BC]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Trnava
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Marketingový výzkum ve vybraných procesech řízení banky
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kupec, Václav
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • UCM v Trnave
https://schema.org/isbn
  • 9788081055669
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software