Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřen na analýzu principů Boloňského procesu, které se týkají zajišťování kvality, užívaných mechanismů a harmonizačních postupů, které jsou v rámci tohoto procesu navrhovány, diskutovány v široké akademické komunitě a přijímány ministry odpovědnými za vysoké školství jako závažná doporučení pro účastnické země. Zajišťováním kvality jako významnou prioritou pro rozvoj systémů terciárního vzdělávání se zabýval i mnohonárodní projekt OECD „Thematic Review of Tertiary Education“. Experti OECD poskytli konkrétní doporučení k zajišťování kvality všem vládám zemí účastnících se projektu.
- Příspěvek je zaměřen na analýzu principů Boloňského procesu, které se týkají zajišťování kvality, užívaných mechanismů a harmonizačních postupů, které jsou v rámci tohoto procesu navrhovány, diskutovány v široké akademické komunitě a přijímány ministry odpovědnými za vysoké školství jako závažná doporučení pro účastnické země. Zajišťováním kvality jako významnou prioritou pro rozvoj systémů terciárního vzdělávání se zabýval i mnohonárodní projekt OECD „Thematic Review of Tertiary Education“. Experti OECD poskytli konkrétní doporučení k zajišťování kvality všem vládám zemí účastnících se projektu. (cs)
- The study aim was to analyse the Bologna process principles regarding the quality assurance mechanisms used in countries involved into the process. In connection to that the broadly discussed views of the academic community were investigated in comparison with the views and decisions made by the ministers responsible for higher education. The quality assurance was also the topic of the important multinational OECD project „Thematic Review of Tertiary Education“. The OECD experts formulated the concrete recommendations for all governments of participating countries. In the project framework the comparative study containing the large number of general recommendations was elaborated. (en)
|
Title
| - Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání
- Bologna Process´ principles and recommendations of OECD experts regarding quality of tertiary education (en)
- Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání
- Bologna Process´ principles and recommendations of OECD experts regarding quality of tertiary education (en)
- Principy Boloňského procesu a dioporučení expertů OECD v kvalitě terciárního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00237752:_____/08:#0000109!RIV09-MSM-00237752
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00237752:_____/08:#0000109
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Quality assurance in tertiary education, mechanisms of quality assurance, principles of Bologna Process, OECD recommendations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Hodnocení kvality vysokých škol
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
|
https://schema.org/isbn
| |