Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V průběhu času dochází ke zdůrazňování odlišných funkcí vysokých škol, kdy hlavní odlišností je jejich chápání jako služby nebo jako veřejného statku. Převážením názoru, že vysoké školy jsou hlavně institucí připravující k výkonu profese, nabývá vrchu pojetí škol jako komerční služby, na kterou lze uplatnit i pravidla regulující poskytování služeb v rámci GATS. Vysoké školství se může stát službou poskytovanou kvůli okamžitému ekonomickému zisku. S tímto cílem jsou zřizovány školy nabízející zahraniční studijní programy i v České republice.
- V průběhu času dochází ke zdůrazňování odlišných funkcí vysokých škol, kdy hlavní odlišností je jejich chápání jako služby nebo jako veřejného statku. Převážením názoru, že vysoké školy jsou hlavně institucí připravující k výkonu profese, nabývá vrchu pojetí škol jako komerční služby, na kterou lze uplatnit i pravidla regulující poskytování služeb v rámci GATS. Vysoké školství se může stát službou poskytovanou kvůli okamžitému ekonomickému zisku. S tímto cílem jsou zřizovány školy nabízející zahraniční studijní programy i v České republice. (cs)
- In the course of time, other distinct functions of HEIs, perceiving higher education as a service, resp. common good, come into importance. The viewpoint that HEIs represent institutions preparing their graduates for job-work pursuit supports the general perception of higher education as a commerce service to which rules regulating service provision within GATS can be applied. Thus, higher education may become the service provided on the grounds of immediate economic gains ? the goal for which institutions offering foreign study programmes are being founded in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - Terciární vzdělávání jako služba
- Terciární vzdělávání jako služba (cs)
- Tertiary education as a service (en)
|
skos:prefLabel
| - Terciární vzdělávání jako služba
- Terciární vzdělávání jako služba (cs)
- Tertiary education as a service (en)
|
skos:notation
| - RIV/00237752:_____/04:00011232!RIV/2005/MSM/997405/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00237752:_____/04:00011232
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tertiary education;GATS;education as a service;function of HEIs;economy;labour market;social function;produce of knowledges;state policy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |