About: Electric car VUT SUPER EL II     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The electric limusine based on Skoda Superb II plaform with 220km autonomy in county or city, 170km on the highway. Maximum speed is 170km/h. Contain 95 LiFePO4 cells with BMS. The electric car is equipped with ABS, electric power steering, electric power-assisted braking and electric heating. Developer team is preparing the possibility of electric air conditioning - heat pump. (en)
  • Maximální dojezd elektromobilu na podvozku Škoda Superb II je 220km mimo dálnici nebo 170km na dálnici.Zavazadlový prostor zústal zachován. Hmotnost vozu je stejná jako u dieselové verze. Elektromobil využívá centrální třífázový elektrický střídavý asynchronní motor s kotvou nakrátko od výrobce Siemens. Elektromotor je chlazen vodou z původního chladiče spalovacího motoru a je přes laserově vyřezanou přírubu napojen na spojku a manuální šestistupňovou převodovku. Elektromotor poskytuje trvalý výkon 35kW při 3500 tis. otáček. Díky kvalitnímu chlazení je schopen výkonu 70 až 100kW po dobu akcelerace vozidla z 0 na 165km/h. Elektromotor je řízen speciálně vyvinutým frekvenčním měničem s napájecím napětím 350V z akumulátoru. Frekvenční měnič je vybaven vektorovým řízením a plynulou rekuperací, která je řízena akceleračním pedálem a brzdovým pedálem. Rekuperace je automaticky deaktivována při sešlápnutí spojky a aktivaci systému ABS.Elektrický okruh 12V napájí veškeré obvyklé elektrické spotřebiče moderního automobilu včetně vyhřívání sedadel a elektrického topení. Elektromobil však místo alternátoru využívá DC/DC konvertor pro dobíjení 12V palubního akumulátoru z 350V trakčního akumulátoru. Elektromobil využívá lithium-železo-yttrium-fosfátovou LiFeYPO4 baterii složenou z 95 akumulátorových článků. Každý článek je vybaven vlastním teplotním čidlem, mikroprocesorem a výkonovým tranzistorem, který provádí jeho balancování, chrání ho proti přebíjení a podbíjení a zajišťuje optimální provoz. Balancery komunikují přes dve sběrnice s BMS - systémem pro řízení baterií. FEKT VUT vyvíjí pro tento elektromobil ultravýkonnou palubní nabíječku 49kW, která je schopná nabít elektromobil za 30minut.
  • Maximální dojezd elektromobilu na podvozku Škoda Superb II je 220km mimo dálnici nebo 170km na dálnici.Zavazadlový prostor zústal zachován. Hmotnost vozu je stejná jako u dieselové verze. Elektromobil využívá centrální třífázový elektrický střídavý asynchronní motor s kotvou nakrátko od výrobce Siemens. Elektromotor je chlazen vodou z původního chladiče spalovacího motoru a je přes laserově vyřezanou přírubu napojen na spojku a manuální šestistupňovou převodovku. Elektromotor poskytuje trvalý výkon 35kW při 3500 tis. otáček. Díky kvalitnímu chlazení je schopen výkonu 70 až 100kW po dobu akcelerace vozidla z 0 na 165km/h. Elektromotor je řízen speciálně vyvinutým frekvenčním měničem s napájecím napětím 350V z akumulátoru. Frekvenční měnič je vybaven vektorovým řízením a plynulou rekuperací, která je řízena akceleračním pedálem a brzdovým pedálem. Rekuperace je automaticky deaktivována při sešlápnutí spojky a aktivaci systému ABS.Elektrický okruh 12V napájí veškeré obvyklé elektrické spotřebiče moderního automobilu včetně vyhřívání sedadel a elektrického topení. Elektromobil však místo alternátoru využívá DC/DC konvertor pro dobíjení 12V palubního akumulátoru z 350V trakčního akumulátoru. Elektromobil využívá lithium-železo-yttrium-fosfátovou LiFeYPO4 baterii složenou z 95 akumulátorových článků. Každý článek je vybaven vlastním teplotním čidlem, mikroprocesorem a výkonovým tranzistorem, který provádí jeho balancování, chrání ho proti přebíjení a podbíjení a zajišťuje optimální provoz. Balancery komunikují přes dve sběrnice s BMS - systémem pro řízení baterií. FEKT VUT vyvíjí pro tento elektromobil ultravýkonnou palubní nabíječku 49kW, která je schopná nabít elektromobil za 30minut. (cs)
Title
  • Electric car VUT SUPER EL II (en)
  • Elektromobil VUT SUPER EL II
  • Elektromobil VUT SUPER EL II (cs)
skos:prefLabel
  • Electric car VUT SUPER EL II (en)
  • Elektromobil VUT SUPER EL II
  • Elektromobil VUT SUPER EL II (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26640/11:PR26028!RIV12-MSM-26640___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Společnost Škoda Auto zprovoznila flotilu testovacích elektromobilů na bázi Škoda Octavie green-e-line. Společnost EVC Group nabízí přestavbu vozidla Skoda Superb pod označením EVC S7electric. Společnost Siemens provedla testování elektromotoru Siemens v tomoto vozidle v Mohelnickém závodu. Společnost ENSTO Czech nabízí nabíjecí stojany kompatibilní s tímto elektromobilem.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 197191
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26640/11:PR26028
http://linked.open...terniIdentifikace
  • VUT SUPEREL
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Electric car, electric vehicle, EV, electric drive, battery car (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [4023ABBC41AE]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • Garáže rektorátu VUT v Brně, Antonínská 548/1
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Uzavřeny smlouvy: Škoda Auto a.s. IČ 00177041 ze dne 17.7.2009 číslo smlouvy 0670000 03093, EVC Group s.r.o. IČ 27720870 ze dne 6.3.2009 číslo 0470010 02630 Siemens s.r.o. IČ 00268577 dne 5.9.2011 číslo smlouvy 0670000 06807 Ensto Czech, s.r.o. IČ 25770268 ze dne 15.11.2011 číslo 0670010 07098
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vorel, Pavel
  • Červinka, Dalibor
  • Kuzdas, Jan
  • Marušinec, Jaromír
  • Solař, Martin
  • Svačina, Miroslav
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26640
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software