Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Stakeholder strategy matrix is tool for formation marketing strategy towards stakeholders. The matrix is described in detail and concept of the most important stakeholders and their generally expected value towards company is determinated. The paper is part of a research project of the Faculty of Business and Management Brno University of Technology: Measurement methods of marketing activities effectiveness and their application, reg. Numer FP-S-10-21. (en)
- Matice stakeholder strategy matrix, je nástroj, který slouží pro formování marketingové strategie vuci zájmovým skupinám (stakeholders). V príspevku je tato matice podrobne popsána a zároven v souvislosti s tou problematikou, je zde vymezen koncept nejduležitejších zájmových skupin a jejich obecne ocekávaných hodnot k podniku.Príspevek je soucástí výzkumného projektu Fakulty podnikatelské Vysokého ucení technického v Brne: Metody merení efektivity marketingových aktivit a jejich použití, s registracním císlem FP-S-10-21.
- Matice stakeholder strategy matrix, je nástroj, který slouží pro formování marketingové strategie vuci zájmovým skupinám (stakeholders). V príspevku je tato matice podrobne popsána a zároven v souvislosti s tou problematikou, je zde vymezen koncept nejduležitejších zájmových skupin a jejich obecne ocekávaných hodnot k podniku.Príspevek je soucástí výzkumného projektu Fakulty podnikatelské Vysokého ucení technického v Brne: Metody merení efektivity marketingových aktivit a jejich použití, s registracním císlem FP-S-10-21. (cs)
|
Title
| - Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií
- Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií (cs)
- Stakeholder strategy matrix usage in developing strategies (en)
|
skos:prefLabel
| - Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií
- Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií (cs)
- Stakeholder strategy matrix usage in developing strategies (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/10:PU90026!RIV11-MSM-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/10:PU90026
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Stakeholders, Stakeholder strategy matrix, marketing strategy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - International worskhop for PhD students
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |