About: Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek rozebírá aktuální marketingové koncepce, které rozšiřují klasický pohled zaměřenosti na zákazníka o další skupiny stakeholdrů. Mezi tyto v současnosti nejvíce diskutované koncepce náleží zejména tržní orientace a marketing vztahů. Model synergické marketingové koncepce, který vychází z holistického marketingu, nabízí možné řešení zvýšení schopnosti podniků reagovat na dynamické změny na průmyslových trzích. Spojením základních a v mnoha případech i protichůdných principů a zásad v jednotný celek, který je výsledkem široké synergické perspektivy zahrnující vztahy s klíčovými stakeholdry do marketingového řízení podniku, se vytváří prostor pro podniky, jež chtějí účelně koordinovat své marketingové a obchodní aktivity.Vytváření a budování dlouhodobých vztahů a sítí vztahů s klíčovými stakeholdry a tržní orientace se jeví být vhodnou příležitosti pro poskytování a zvyšování hodnoty (cs)
  • Příspěvek rozebírá aktuální marketingové koncepce, které rozšiřují klasický pohled zaměřenosti na zákazníka o další skupiny stakeholdrů. Mezi tyto v současnosti nejvíce diskutované koncepce náleží zejména tržní orientace a marketing vztahů. Model synergické marketingové koncepce, který vychází z holistického marketingu, nabízí možné řešení zvýšení schopnosti podniků reagovat na dynamické změny na průmyslových trzích. Spojením základních a v mnoha případech i protichůdných principů a zásad v jednotný celek, který je výsledkem široké synergické perspektivy zahrnující vztahy s klíčovými stakeholdry do marketingového řízení podniku, se vytváří prostor pro podniky, jež chtějí účelně koordinovat své marketingové a obchodní aktivity.Vytváření a budování dlouhodobých vztahů a sítí vztahů s klíčovými stakeholdry a tržní orientace se jeví být vhodnou příležitosti pro poskytování a zvyšování hodnoty
  • The aim of paper is theoretical insight to new challenge of strategic marketing management based on the marketing relationship approach. The creation of companies competitive advantage is related to developing, maintaining and termination of relationship with key environmental stakeholders. Success of the relationship network is depended on increasing number of mutual exchange (including exchange of products, services, information and so on) and increasing social and knowledge based joining. Area of stakeholders relationship network open the framework for effective aim cooperation, looking for opportunities, innovative value creating with combination of resources and activities in dynamic environment. Paper was written in the fremawork of research project Research of Implemantation on market orientation in high tech firms.Project was supported by Grant Agency of Czech Republic (GA 402/07/1493). (en)
Title
  • Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích
  • Stakeholder Relationship Management. new Challenge for Company Marketing Management on Industrial Markets (en)
  • Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích (cs)
skos:prefLabel
  • Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích
  • Stakeholder Relationship Management. new Challenge for Company Marketing Management on Industrial Markets (en)
  • Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26510/09:PU85792!RIV10-GA0-26510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/07/1493)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 339492
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26510/09:PU85792
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Stakeholders, Marketing Management, Industrial Markets, Relationship Marketing, Market Orientation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • SK - Slovenská republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7B49ACF8633E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • MANEKO
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 1
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Šimberová, Iveta
issn
  • 1337-9488
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software