Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.
- Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu. (cs)
- Second edition of the publication deals in details with marketing management of educational institutions on all educational levels. It describes environment of the schools, market of educational institutions, information system of the school, marketing mix of educational institutions including human's factor, relation marketing of the school and evaluation system of all activities of educational institution. It is second, supplemented edition, extent of new text represents 6,5 of quire, another changes have been made in 130 pages of former text. (en)
|
Title
| - Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
- Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání (cs)
- Marketing managment of schools - 2. widened edition (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
- Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání (cs)
- Marketing managment of schools - 2. widened edition (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/09:PU85784!RIV10-MSM-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/09:PU85784
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - school marketing, markeit of educational institutions, school culture and climat, marketing information system, marketing mix, educational programme, price, distribution of educational programme, communication of the school, advertising, internal marketi (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |