About: Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku
  • Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku (cs)
  • Focusing on the customer and his satisfaction brought a lot of positives into company development; however current competitive environment forces companies and small businesses to look for other ways how to secure the success of their business on home and international markets. Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of controlled communication with key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing (en)
Title
  • Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
  • Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků (cs)
  • Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication (en)
skos:prefLabel
  • Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
  • Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků (cs)
  • Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication (en)
skos:notation
  • RIV/00216305:26510/09:PU80070!RIV10-MSM-26510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 339491
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26510/09:PU80070
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • relationship marketing, stakeholders, management, reasearch, Czech republic, integrated communication, knowledge management (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3860F795AFF1]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Trnava, SK
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Trnava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Nové trendy v marketingovej komunikácii
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Mucha, Martin
  • Šimberová, Iveta
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • FMK UCM v Trnave
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8105-090-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software