About: Obsahová analýza české televizní reklamy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělání a životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.
  • V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělání a životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání. (cs)
  • Within the framework of grant of GAČR agency Cultural aspects of Czech and European advertising authors accomplished large content analysis of almost 400 TV commercials in six product categories broadcasted in 2007 - 2008. Analysis was aimed on particular parts of creative strategy which included advertising appeal, information content, format and execution. Research confirmed significant differences in all parts of creative strategy in Czech TV commercials in comparison with foreign advertising. These differences are actually very relative to other factors, as when we analyze advertising strategy according to product categories or age, gender, education and lifestyle, which had not been analyzed, their impact on advertising strategy is without any doubts. (en)
Title
  • Obsahová analýza české televizní reklamy
  • Content Analysis of Czech TV Commercials (en)
  • Obsahová analýza české televizní reklamy (cs)
skos:prefLabel
  • Obsahová analýza české televizní reklamy
  • Content Analysis of Czech TV Commercials (en)
  • Obsahová analýza české televizní reklamy (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26510/08:PU78977!RIV10-GA0-26510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0509)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 383953
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26510/08:PU78977
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Creative strategy, content analysis, TV commercials, advertising appeal, information content, format, execution (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D0EC1525799D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Znojmo
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Znojmo
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník z mezinárodní konference Nové trendy - Nové nápady, Znojmo 20. - 21. 11. 2008
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Světlík, Jaroslav
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • SVŠE
https://schema.org/isbn
  • 978-80-903914-7-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software