Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.
- V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů. (cs)
- In modern marketing and advertising values are regarded as one of the basic pillars of successful segmentation, determining the selection of a suitabele advertising strategy above all in terms of defining an effective advertising appeal. The authors utilise the methodology of Cheng and Schweitzer and have compiled a list of the thirty most frequently used advertising appeals and conducted extensive research into value types. On the basis of this research they recommend advertising appeals according to the cultural orientation of the Czech population. (en)
|
Title
| - Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
- Value Orientation of Czech population and advertising appeals (en)
- Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
- Value Orientation of Czech population and advertising appeals (en)
- Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/08:PU78969!RIV10-GA0-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/08:PU78969
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - values, value types, value orientation, advertising strategy, appeals, segmentation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |