About: The Survey of Customer Service in Czech Companies     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.
  • The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided. (en)
Title
  • The Survey of Customer Service in Czech Companies (en)
  • Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
  • Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách (cs)
skos:prefLabel
  • The Survey of Customer Service in Czech Companies (en)
  • Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
  • Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26510/02:PU33787!RIV/2003/MSM/265103/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 150-154
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 265100018)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 670413
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26510/02:PU33787
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • customer service, service management, service quality (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E0F53F6C36BC]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělsk
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Střelská, Kateřina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software