About: System for Vehicle Body Torsional Stiffness Measurement     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Torzní tuhost karoserie je důležitým parametrem vozidla. Torzní tuhost karoserie se v průběhu provozu vozidla mění vlivem provozního namáhání, koroze a stárnutí materiálu. Deformace karoserie ovlivňuje při jízdě vozidla rozložení sil pod koly vozidla. Narušuje tím poměry klopných tuhostí náprav, které byly nastaveny pro vyvážené chování vozidla. Z těchto důvodů je důležité měřit torzní tuhost karoserie. Navržené zařízení se skládá z měřicí rovné desky, rámů pod koly vozidla, které přesně definují polohu radiální reakce pod kolem vozidla, členu vyvozujícího zatížení, tenzometrických vah a optického systému pro měření deformace karoserie. Součástí je i výpočetní software pro výpočet torzní tuhosti z naměřených hodnot zátěžných momentů a deformací částí vozidla.
  • Torzní tuhost karoserie je důležitým parametrem vozidla. Torzní tuhost karoserie se v průběhu provozu vozidla mění vlivem provozního namáhání, koroze a stárnutí materiálu. Deformace karoserie ovlivňuje při jízdě vozidla rozložení sil pod koly vozidla. Narušuje tím poměry klopných tuhostí náprav, které byly nastaveny pro vyvážené chování vozidla. Z těchto důvodů je důležité měřit torzní tuhost karoserie. Navržené zařízení se skládá z měřicí rovné desky, rámů pod koly vozidla, které přesně definují polohu radiální reakce pod kolem vozidla, členu vyvozujícího zatížení, tenzometrických vah a optického systému pro měření deformace karoserie. Součástí je i výpočetní software pro výpočet torzní tuhosti z naměřených hodnot zátěžných momentů a deformací částí vozidla. (cs)
  • Torsional stiffness is an important parameter of the vehicle. The torsional stiffness changes during the vehicle running, due to the working stress, corrosion and material ageing. The vehicle body deformation influences the wheel load distribution by the vehicle ride. It disturbs thus the axle roll stiffness ratio, which was set up for the balanced car behavior. That is why it is so important to measure the body torsional stiffness. The designed device consists of the measurement desk, measurement frame that defines the position of the wheel radial load, the member which makes the load, tensometric scales and optical system for vehicle body deformation measurement. The part of the whole system is also the software for calculation of the torsional stiffness from measured loading moments and deformations. (en)
Title
  • System for Vehicle Body Torsional Stiffness Measurement (en)
  • Systém měření torzní tuhosti karoserie
  • Systém měření torzní tuhosti karoserie (cs)
skos:prefLabel
  • System for Vehicle Body Torsional Stiffness Measurement (en)
  • Systém měření torzní tuhosti karoserie
  • Systém měření torzní tuhosti karoserie (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/11:PR25836!RIV12-MSM-26210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021630518)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Náklady na stavbu funkčního vzorku 17000 Kč (bez optického systému pro měření deformace)
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 233992
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/11:PR25836
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Měření torzní tuhosti
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Torsional stiffness, Vehicle body, deformation measurement (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [732B754DF574]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • C1/101
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Zařízení je určeno pro měření torzní tuhosti vozidel s maximální hmotností 2500 kg. Tenzometrické váhy pro určení zatěžujícího momentu – Computerscales XL. Pro měření deformace je využito optického systému GOM Tritop. Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Sojka, Petr
  • Blaťák, Ondřej
  • Porteš, Petr
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software