Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The test rig for simulation of gear shifting of automotive gearbox at various operational speeds. The gearbox from competition Porsche 911 GT3 vehicle is driven by direct current electromotor connected to outer shaft. Speed of gearbox is controlled by thyristor regulator and connected PC. The automotive engine is not mounted, therefore the stage after clutch release is simulated. The test rig was realized for intended manufacturing of the new synchronous clutches for competition applications as a part of MPO project preparation. The project was not submitted due to loss of partners interest in problem. (en)
- Stanice pro simulaci řazení automobilové převodovky při jízdě různou rychlostí. Převodovka ze závodního automobilu Porsche 911 GT3 je poháněna přes výstupní hřídel stejnosměrným motorem. Řízení otáček motoru pomocí tyristorového regulátoru s připojeným PC. Protože není instalován motor, je simulována situace po vypnutí spojky. Stanice byla postavena pro záměr výroby nových synchronních spojek pro závodní účely v rámci přípravy projektu MPO. Projekt nebyl z důvodu ztráty zájmu partnera podán.
- Stanice pro simulaci řazení automobilové převodovky při jízdě různou rychlostí. Převodovka ze závodního automobilu Porsche 911 GT3 je poháněna přes výstupní hřídel stejnosměrným motorem. Řízení otáček motoru pomocí tyristorového regulátoru s připojeným PC. Protože není instalován motor, je simulována situace po vypnutí spojky. Stanice byla postavena pro záměr výroby nových synchronních spojek pro závodní účely v rámci přípravy projektu MPO. Projekt nebyl z důvodu ztráty zájmu partnera podán. (cs)
|
Title
| - Gearbox synchronization test rig (en)
- Stanice pro zkoušky synchronizace převodovky
- Stanice pro zkoušky synchronizace převodovky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Gearbox synchronization test rig (en)
- Stanice pro zkoušky synchronizace převodovky
- Stanice pro zkoušky synchronizace převodovky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26210/11:PR25406!RIV12-MSM-26210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady na realizaci: 2000,- Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26210/11:PR25406
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Gearbox, testing, measurement, noise (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně Technická 2896/2 616 69 BRNO Česká Republika
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Funkční vzorek byl na základě ověření vlastností konstrukce vyroben a je využíván jako laboratorní zařízení na pracovišti řešitele, Ústav konstruování, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně, Technická 2896/2, 616 69 Brno. Odpovědná osoba pro licenční jednání: Ivan Mazůrek, Brno, Technická 2, 541143308, mazurek@fme.vutbr.cz
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mazůrek, Ivan
- Růžička, Bronislav
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |