Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Měření modálních vlastností závěsu kola na skutečném automobilu bývá jak z konstrukčního tak i z finančního hlediska problematické. Experimentální přívěsný vozík umožňuje provádět požadované měření závěsu kola s možností měnit veškeré parametry ovlivňující jeho dynamické chování. Měřením lze optimalizovat proces identifikace matematických modelů jak komponentů vozidla, tak diagnostických algoritmů.
- Měření modálních vlastností závěsu kola na skutečném automobilu bývá jak z konstrukčního tak i z finančního hlediska problematické. Experimentální přívěsný vozík umožňuje provádět požadované měření závěsu kola s možností měnit veškeré parametry ovlivňující jeho dynamické chování. Měřením lze optimalizovat proces identifikace matematických modelů jak komponentů vozidla, tak diagnostických algoritmů. (cs)
- From constructional and financial aspect, the measurement is problematic of modal parameters of suspension wheel on real vehicle. With experimental one wheel car is possible measurement of suspension wheel with possibility change all parameters influencing of this dynamical behavior. With the measurement is possible optimize process of identification of mathematical models, part of vehicle and diagnostics algorithms. (en)
|
Title
| - Experimentální přívěsný vozík
- Experimental one wheel car (en)
- Experimentální přívěsný vozík (cs)
|
skos:prefLabel
| - Experimentální přívěsný vozík
- Experimental one wheel car (en)
- Experimentální přívěsný vozík (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26210/07:PR22615!RIV07-MSM-26210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady na zhotovení funkčního vzorku: 10 000,- Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26210/07:PR22615
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Simulation, vehicle, suspension wheel, model (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Brno, Technická 2, B1/111
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - vlastní hmotnost: 38 kg maximální balast: 100 kg maximální rychlost: 40 km/h
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mazůrek, Ivan
- Pražák, František
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |