Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá problematikou dvourozměrných záruk za jakost. Primárně je zaměřen na problematiku odhadu okamžiku ukončení záruční lhůty. Každý jednotlivý produkt je průběhu záruky využíván jiným způsobem, tudíž je zřejmé, že nelze předem přesně stanovit, v kterém okamžiku dojde k ukončení záruční doby. Článek proto popisuje možné řešení uvedeného problému. V článku jsou uvedeny výsledky průzkumu chování zákazníků z hlediska počtu najetých kilometrů za jeden rok a příklad použití získaných informací při plánování záruk. (cs)
- The article deals with current problems of two-dimensional warranty. Primarily is focused to problems of estimation of an instant of warranty period expiration. During a warranty period, usage of every product is different, so it is evident that it is difficult to determine in advance at which instant a warranty period expires. The article outlines a solution of this issue. The results of the customer's behaviour research in terms of mileage per one year are presented. The example of use of achieved information to plan warranties is shown in the article.
- The article deals with current problems of two-dimensional warranty. Primarily is focused to problems of estimation of an instant of warranty period expiration. During a warranty period, usage of every product is different, so it is evident that it is difficult to determine in advance at which instant a warranty period expires. The article outlines a solution of this issue. The results of the customer's behaviour research in terms of mileage per one year are presented. The example of use of achieved information to plan warranties is shown in the article. (en)
|
Title
| - Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning
- Využití průzkumu chování zákazníků při plánování záruk za jakost (cs)
- Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning (en)
|
skos:prefLabel
| - Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning
- Využití průzkumu chování zákazníků při plánování záruk za jakost (cs)
- Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26210/06:PU62448!RIV07-MSM-26210___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26210/06:PU62448
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Warranty, Warranty period, Customer, Estimation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |