Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Současná infrastruktura nejenom v rámci Evropské unie se musí vypořádat s dramaticky vzrůstající poptávkou po mobilitě. Narůstá počet vozidel v rámci infrastruktury jako celku, největší tlak ale zažívají dálniční komunikace a rychlostní komunikace okolo velkých měst. Automobily, kamiony a další dopravní prostředky způsobují zahuštění dopravního provozu a časové ztráty jednotlivých řidičů. S omezenou kapacitou infrastruktury se lze vyrovnat různě. Vedle nákladného budování nových silnic a zvyšování kapacity stávajících komunikací jsou řešením moderní přístupy dopravní telematiky. V rozvinutých zemích Evropské unie se tento trend rozvíjí již od počátku 80. let minulého století.
- Současná infrastruktura nejenom v rámci Evropské unie se musí vypořádat s dramaticky vzrůstající poptávkou po mobilitě. Narůstá počet vozidel v rámci infrastruktury jako celku, největší tlak ale zažívají dálniční komunikace a rychlostní komunikace okolo velkých měst. Automobily, kamiony a další dopravní prostředky způsobují zahuštění dopravního provozu a časové ztráty jednotlivých řidičů. S omezenou kapacitou infrastruktury se lze vyrovnat různě. Vedle nákladného budování nových silnic a zvyšování kapacity stávajících komunikací jsou řešením moderní přístupy dopravní telematiky. V rozvinutých zemích Evropské unie se tento trend rozvíjí již od počátku 80. let minulého století. (en)
- Současná infrastruktura nejenom v rámci Evropské unie se musí vypořádat s dramaticky vzrůstající poptávkou po mobilitě. Narůstá počet vozidel v rámci infrastruktury jako celku, největší tlak ale zažívají dálniční komunikace a rychlostní komunikace okolo velkých měst. Automobily, kamiony a další dopravní prostředky způsobují zahuštění dopravního provozu a časové ztráty jednotlivých řidičů. S omezenou kapacitou infrastruktury se lze vyrovnat různě. Vedle nákladného budování nových silnic a zvyšování kapacity stávajících komunikací jsou řešením moderní přístupy dopravní telematiky. V rozvinutých zemích Evropské unie se tento trend rozvíjí již od počátku 80. let minulého století. (cs)
|
Title
| - Efektivní řízení dopravního proudu v pracovních zónách
- Efektivní řízení dopravního proudu v pracovních zónách (cs)
- Effective management of traffic flow in working zones (en)
|
skos:prefLabel
| - Efektivní řízení dopravního proudu v pracovních zónách
- Efektivní řízení dopravního proudu v pracovních zónách (cs)
- Effective management of traffic flow in working zones (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/10:PU87310!RIV11-MSM-26110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(1M0579), Z(MSM0021630519)
|
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/10:PU87310
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - traffic flow, telematic applications, traffic engineering, working zones (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Apeltauer, Tomáš
- Radimský, Michal
- Ščerba, Marek
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |