About: Hodnocení dynamických parametrů koleje     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chování konstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje na tvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možné identifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole
  • Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chování konstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje na tvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možné identifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole (cs)
  • The paper is focused on analysis of railway track bed parameters at dynamic loading. The measurement of track elements vibration and rail deflection is proposed as a tool for the explanation of dynamic behaviour of ballasted track. The analysis of the rail deflection curve includes theoretical and experimental parts. The theoretical analysis discusses. The influence of dynamic parameters on the shape of rail deflection curve for a typical bogie is studied. The records of vertical displacements of track elements were analysed for the assessment of track vertical stiffness, damping ratio and critical velocity or for the assessment for gaps under concrete sleepers and bearers. This method has been used for the evaluation of trail track sections for rail fastening with high elasticity and for sleepers with under sleeper pads and for the comparison with the common structure of permanent way. (en)
Title
  • Hodnocení dynamických parametrů koleje
  • Assessment of Railway Track Dynamic Parameters (en)
  • Hodnocení dynamických parametrů koleje (cs)
skos:prefLabel
  • Hodnocení dynamických parametrů koleje
  • Assessment of Railway Track Dynamic Parameters (en)
  • Hodnocení dynamických parametrů koleje (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26110/09:PU85182!RIV10-GA0-26110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA103/07/0183)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 317491
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26110/09:PU85182
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • railway track parameters, dynamic load, vertical rail deflection, theoretical analysis of railway track (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [71715766AEF8]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • XII. International scientific conference, Transport structures
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Smutný, Jaroslav
  • Hruzíková, Miroslava
  • Plášek, Otto
  • Svoboda, Richard
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Akademické nakladatelství CERM
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7204-629-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software