Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Správně marketingově řízená firma, je firma zaměřená na své vnější i vnitřní zákazníky, na všechny své partnery, se kterými spolupracuje na principu vzájemné výhody. Řízení a chování firmy tedy podléhá zvolené marketingové strategii, která tyto vztahy zohledňuje a uplatňuje marketingovou filosofii nejen směrem ven z firmy, ale také dovnitř. Uplatňování interního marketingu firma může stejně analogicky využívat znalostí a praktik obecného marketingu rozhodně napomáhá v procesu budování vztahu firma-zaměstnanci, posiluje loajalitu a stabilitu zaměstnanců, posiluje tedy vlastní stabilitu a konkurenceschopnost. Firma potřebuje ty správné zaměstnance a jim musí sama sebe ?prodat?, aby byli ochotni pro ni pracovat.
- Správně marketingově řízená firma, je firma zaměřená na své vnější i vnitřní zákazníky, na všechny své partnery, se kterými spolupracuje na principu vzájemné výhody. Řízení a chování firmy tedy podléhá zvolené marketingové strategii, která tyto vztahy zohledňuje a uplatňuje marketingovou filosofii nejen směrem ven z firmy, ale také dovnitř. Uplatňování interního marketingu firma může stejně analogicky využívat znalostí a praktik obecného marketingu rozhodně napomáhá v procesu budování vztahu firma-zaměstnanci, posiluje loajalitu a stabilitu zaměstnanců, posiluje tedy vlastní stabilitu a konkurenceschopnost. Firma potřebuje ty správné zaměstnance a jim musí sama sebe ?prodat?, aby byli ochotni pro ni pracovat. (cs)
- Properly managed marketing company is a company focused on its external and internal customers, on all their partners, on all with whom it cooperates on the principle of mutual benefits. Business management and conducting is therefore a subject to the chosen marketing strategy that takes into account these relations and applies marketing philosophy not only outside the company but also inside. Applying the internal marketing in the company may well use the analogy of knowledge and practices of general marketing which certainly help the process of building a company-employee relationship, strengthens loyalty and staff stability, thus strengthening their own stability and competitiveness. (en)
|
Title
| - Interní marketing v praxi
- Internal Marketing - Practice (en)
- Interní marketing v praxi (cs)
|
skos:prefLabel
| - Interní marketing v praxi
- Internal Marketing - Practice (en)
- Interní marketing v praxi (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25520/09:00009363!RIV10-MSM-25520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25520/09:00009363
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Internal marketing; internal communication; internal Public Relations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |