About: fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper deals with the fault states of twelve-pulse rectifier in traction substation of 3 kV DC traction system used at railways in the Czech Republic. The situation at diode breakdown of rectifier and at the same time recuperative traction vehicles in power supply section. The vehicle with recuperation can increase stress of elements in power supply system under certain conditions during fault states of rectifier. The simulation computer model was created for analysis of current waveforms in trolley line at this situation. The all simulations were done by program PSpice. The main goal is to analyze the endanger elements of power supply system and bring the recommendation for increasing of reliability of this mentioned power supply system. (en)
  • Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchou trakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.
  • Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchou trakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy. (cs)
Title
  • fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier (en)
  • Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
  • Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace (cs)
skos:prefLabel
  • fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier (en)
  • Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
  • Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace (cs)
skos:notation
  • RIV/00216275:25510/13:39896894!RIV14-TA0-25510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TE01020038)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 114664
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25510/13:39896894
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • recuperation; twelve-pulse rectifier; fault states (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9A44DF0BD098]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Doleček, Radovan
  • Mlynařík, Ladislav
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software