About: Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Společné užívání stávajících regionálních železničních tratí vozidly kolejové příměstské osobní dopravy je, jak ukazují zkušenosti, technicky v podstatě možné. Vyžaduje sice určité náklady na opatření k přizpůsobení situaci v rámci dopravní infrastruktury a/nebo dopravních prostředků, které ale jsou nižší ve srovnání s vybudováním např. klasického systému S-Bahn. Z technického hlediska představuje sloučený provoz téměř ideální stav. Samo toto umožňuje přesnou vzájemnou shodu všech prvků dohromady (především nástupišť a vozidel) a nepotřebuje žádné vedle sebe existující samostatné systémy (jako například dvousystémová vozidla), což je příklad i systému v aglomeraci Karlsruhe. Ve srovnání se sloučeným provozem je smíšený provoz v určitou formou ?nouzového řešení?, zahrnující kompromisy dvou ?přirozených? rozdílných dopravních systémů.
  • Společné užívání stávajících regionálních železničních tratí vozidly kolejové příměstské osobní dopravy je, jak ukazují zkušenosti, technicky v podstatě možné. Vyžaduje sice určité náklady na opatření k přizpůsobení situaci v rámci dopravní infrastruktury a/nebo dopravních prostředků, které ale jsou nižší ve srovnání s vybudováním např. klasického systému S-Bahn. Z technického hlediska představuje sloučený provoz téměř ideální stav. Samo toto umožňuje přesnou vzájemnou shodu všech prvků dohromady (především nástupišť a vozidel) a nepotřebuje žádné vedle sebe existující samostatné systémy (jako například dvousystémová vozidla), což je příklad i systému v aglomeraci Karlsruhe. Ve srovnání se sloučeným provozem je smíšený provoz v určitou formou ?nouzového řešení?, zahrnující kompromisy dvou ?přirozených? rozdílných dopravních systémů. (cs)
  • As experiences have shown, the point use of existing regional railway lines by local passenger rail transit vehicles is technically possible in principle. Although calling for a degree of outlay for specific adaptation measures that involve structures and/or vehicles, this outlay is small in comparison to the cost of building a genuine rail rapid transit system from scratch. From a technical perspective, however, operating one or other distinctive rail mode is always the ideal scenario. This alone enables the precise co-ordination of complete components with one another (in particular, platforms and vehicles). Compared to single-mode operation, to a certain degree hybrid operation represents a type of ?emergency remedy?, within which compromises have to be struck between two ?naturally? different rail systems. (en)
Title
  • Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe
  • Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe (cs)
  • Concept of Two-system Vehicle for Change-free Connection between Extravilan and Intravilan of Karlsruhe (en)
skos:prefLabel
  • Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe
  • Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe (cs)
  • Concept of Two-system Vehicle for Change-free Connection between Extravilan and Intravilan of Karlsruhe (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25510/07:00005169!RIV08-MSM-25510___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 12-17
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021627505)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 429525
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25510/07:00005169
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • railway lines; passenger transport; Karlsruhe; hybrid operation; rail vehicle (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D732FB4C36D7]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Perner´s Contacts
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Drdla, Pavel
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1801-674X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software