Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This article deals with the marketing evaluation and adjustment of comparative indicators between the urban bus transportation (UBT) systems. The aim of this article lies in a compilation of the set of comparative indicators (further %22enquiry%22) according to their marketing incidence and advertisement. Stated enquiry is divided into 14 chapters - basic information, organization and marketing budget, transportation market analysis, citizens´ participation, tariff, organization of distribution, UBT-centre, unified style, printed and electronic information for passengers, bus-stop equipment, information inside the vehicles etc. (en)
- Příspěvek se zabývá problematikou marketingového srovnávání a stanovení srovnávajících kritérií pro jednotlivé systémy městské autobusové dopravy. Cílem příspěvku je sestavení dotazníku (který může být případně rozšířen) pro marketingové a reklamní srovnání systémů. Sestavený průzkumný dotazník je tvořen celkem čtrnácti kapitolami. Jednotlivé kapitoly se zabývají oblastmi, které jsou důležité pro porovnání charakteristik systémů městské autobusové dopravy.
- Příspěvek se zabývá problematikou marketingového srovnávání a stanovení srovnávajících kritérií pro jednotlivé systémy městské autobusové dopravy. Cílem příspěvku je sestavení dotazníku (který může být případně rozšířen) pro marketingové a reklamní srovnání systémů. Sestavený průzkumný dotazník je tvořen celkem čtrnácti kapitolami. Jednotlivé kapitoly se zabývají oblastmi, které jsou důležité pro porovnání charakteristik systémů městské autobusové dopravy. (cs)
|
Title
| - Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku
- Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku (cs)
- A Analysis of Marketing Instrument for Bus - Public City Transport per Compiled Question-Form (en)
|
skos:prefLabel
| - Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku
- Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku (cs)
- A Analysis of Marketing Instrument for Bus - Public City Transport per Compiled Question-Form (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25510/05:00002346!RIV08-MSM-25510___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25510/05:00002346
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; question-form; bus - public city transport (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z 5. mezinárodní vědecké konference Podniky MHD, systém města a udržitelná mobilita
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Drdla, Pavel
- Soušek, Radovan
- Malochová, Daniela
- Kujalová, Judita
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta dopravní
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |