Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Unlike the part-time students, where is all instruction is usually implemented only with the use of ICT and e-learning systems, the full-time students have to work with these systems to handle in addition to the content of the subject. This paper presents results of the survey dealing with students' opinions on this area, focusing on the Moodle system. (en)
- Na rozdíl od studentů kombinované formy studia, kde je veškerá výuka zpravidla realizována jen s využitím ICT a e-learningových systémů, musí studenti prezenčního studia práci s těmito systémy zvládnout navíc k vlastnímu obsahu předmětu. Tento příspěvek proto prezentuje výsledky průzkumu zabývajícího se názory studentů na tuto oblast se zaměřením na systém Moodle.
- Na rozdíl od studentů kombinované formy studia, kde je veškerá výuka zpravidla realizována jen s využitím ICT a e-learningových systémů, musí studenti prezenčního studia práci s těmito systémy zvládnout navíc k vlastnímu obsahu předmětu. Tento příspěvek proto prezentuje výsledky průzkumu zabývajícího se názory studentů na tuto oblast se zaměřením na systém Moodle. (cs)
|
Title
| - Konfrontace představ, zkušeností a postojů k učení u vysokoškolských studentů v oblasti e-learningu a využívání ICT ve vzdělávání
- Konfrontace představ, zkušeností a postojů k učení u vysokoškolských studentů v oblasti e-learningu a využívání ICT ve vzdělávání (cs)
- The confrontation of ideas, experiences and attitudes to the learning of university students in the field of e-learning and the use of ICT in the education (en)
|
skos:prefLabel
| - Konfrontace představ, zkušeností a postojů k učení u vysokoškolských studentů v oblasti e-learningu a využívání ICT ve vzdělávání
- Konfrontace představ, zkušeností a postojů k učení u vysokoškolských studentů v oblasti e-learningu a využívání ICT ve vzdělávání (cs)
- The confrontation of ideas, experiences and attitudes to the learning of university students in the field of e-learning and the use of ICT in the education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25410/14:39897569!RIV15-MSM-25410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25410/14:39897569
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Moodle; higher education; e-learning; questionnaire; survey (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Máchová, Renáta
- Lněnička, Martin
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |