About: Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného dotazníkového průzkumu. Hlavní cíle šetření byly dva. Prvním bylo získat informace od studentů o úrovni jejich znalostí práce s PC. Tato část sledovala základní znalosti technických prostředků, ovládání kancelářského programového vybavení a znalosti práce s internetem a elektronickou poštou. Druhým cílem šetření bylo zjistit, kde studenti své znalosti v této oblasti získali. Cílovou skupinou šetření byly náhodně vybrané skupiny studentů prvního ročníku Fakulty ekonomicko-správní (FES) Univerzity Pardubice. Dotazník byl rozdán 320 studentům. Vrátilo se 295 vyplněných dotazníků. Vstupní množina studentů se skládá z 23% mužů a 77% žen. Absolvované střední školy (SŠ) byly zařazeny do tří kategorií (gymnázia 42%, obchodní akademie 39%, odborné střední školy 19%). Ve třetím ročníku převažovala týdenní hodinová dotace na předměty, v rámci kterých se využívaly informační technologie, 0 hodin ? 34% a 2 hodiny ? 38%. Ve čtvrtém ročníku byla situace obdobná (0 h
  • Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného dotazníkového průzkumu. Hlavní cíle šetření byly dva. Prvním bylo získat informace od studentů o úrovni jejich znalostí práce s PC. Tato část sledovala základní znalosti technických prostředků, ovládání kancelářského programového vybavení a znalosti práce s internetem a elektronickou poštou. Druhým cílem šetření bylo zjistit, kde studenti své znalosti v této oblasti získali. Cílovou skupinou šetření byly náhodně vybrané skupiny studentů prvního ročníku Fakulty ekonomicko-správní (FES) Univerzity Pardubice. Dotazník byl rozdán 320 studentům. Vrátilo se 295 vyplněných dotazníků. Vstupní množina studentů se skládá z 23% mužů a 77% žen. Absolvované střední školy (SŠ) byly zařazeny do tří kategorií (gymnázia 42%, obchodní akademie 39%, odborné střední školy 19%). Ve třetím ročníku převažovala týdenní hodinová dotace na předměty, v rámci kterých se využívaly informační technologie, 0 hodin ? 34% a 2 hodiny ? 38%. Ve čtvrtém ročníku byla situace obdobná (0 h (cs)
  • In this article an analysis of results of a suggested questionnaire set is presented. The questionnaire has had two major goals. In the first, we obtained information about knowledge and skills from students. During this part we focused into an elementary IT knowledge, a using of Microsoft Windows packet and Internet and E-mail skills. The second, we found out information about a specialization and place of secondary schools where students studied. Finally, the group of student be defined randomly from part time student at Faculty of Public Administration in University of Pardubice. This group has had 295 students from 320. The student group is composed on two parts (23% of male and 77% of female). The secondary school is divide to tree categories (a grammar school, a business academy and others). We mined following knowledge: in the third year IT subjects had 0 hour (34%) and 2 hours (38%) per week of study at the secondary school; in the fourth year IT subjects had 0 hour (41%) and 2 hours ( (en)
Title
  • Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky
  • Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky (cs)
  • The Input Knowledge of Students in Informatic Area (en)
skos:prefLabel
  • Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky
  • Vstupní znalosti studentů z oblasti informatiky (cs)
  • The Input Knowledge of Students in Informatic Area (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25410/08:00007320!RIV09-MSM-25410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 403802
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25410/08:00007320
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • knowledge; student; informatics; set of questionnaire (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FECDD4002AE0]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Informatika XXI/2008
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Jonášová, Hana
  • Petr, Pavel
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj, spol. s r.o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-151-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software