Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Orgány veřejné správy v současné době řeší problém své reformy v podmínkách zvyšujících se požadavků na rozsah a kvalitu služeb občanům, současně s požadavky na stálé snižování svých nákladů na straně druhé. Cíle reformy organizací veřejné správy jsou jednoznačné - vyšší účinnost, vyšší efektivita nákladů, pružnost, lepší odezva na požadavky veřejnosti a větší zaměření na služby občanům. Veřejná správa v rámci své reformy modernizuje a reorganizuje své struktury a vnitřní procesy. Tento vývoj vyžaduje i používání nejmodernějších informačních technologií. Technologií, které mají v sobě zabudované aplikace umělé inteligence.
- Orgány veřejné správy v současné době řeší problém své reformy v podmínkách zvyšujících se požadavků na rozsah a kvalitu služeb občanům, současně s požadavky na stálé snižování svých nákladů na straně druhé. Cíle reformy organizací veřejné správy jsou jednoznačné - vyšší účinnost, vyšší efektivita nákladů, pružnost, lepší odezva na požadavky veřejnosti a větší zaměření na služby občanům. Veřejná správa v rámci své reformy modernizuje a reorganizuje své struktury a vnitřní procesy. Tento vývoj vyžaduje i používání nejmodernějších informačních technologií. Technologií, které mají v sobě zabudované aplikace umělé inteligence. (cs)
- Goals of public administration reform are higher effectiveness; higher cost effectiveness; adaptability; better response for public requests and better public services. It is modernized and reconstituted a structures and internal processes in public administration. It makes managers innovate information technologies. (en)
|
Title
| - Application options of artificial intelligence in citizen-public administration communication (en)
- Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy
- Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Application options of artificial intelligence in citizen-public administration communication (en)
- Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy
- Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25410/04:00001248!RIV08-MSM-25410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25410/04:00001248
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - information systems; public administration; citizen; communication; artificial intelligence (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Informačné systémy verejnej správy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |