Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Problematika distančního vzdělávání přináší nové formy vztahu učitel-student, tzn. nové formy ověřování jak získaných znalostí studenta, tak účinek vlastního dopadu přísunu informací na studenta. Velké nároky jsou kladeny na pedagogy jednak jako na tvůrce studijních opor a jednak na vlastní řízení výuky, přičemž nevyřešenou problematikou také je zjišťování zpětné vazby, tzn. ověřování, jak distanční opora působí na studenta ve smyslu kvality a kvantity osvojované studijní látky. To vše působí problémy, které zůstávají stále otevřené. Příspěvek je úvahou nad problematikou tvorby studijních opor a nad některými aspekty zpětné vazby této formy studia.
- Problematika distančního vzdělávání přináší nové formy vztahu učitel-student, tzn. nové formy ověřování jak získaných znalostí studenta, tak účinek vlastního dopadu přísunu informací na studenta. Velké nároky jsou kladeny na pedagogy jednak jako na tvůrce studijních opor a jednak na vlastní řízení výuky, přičemž nevyřešenou problematikou také je zjišťování zpětné vazby, tzn. ověřování, jak distanční opora působí na studenta ve smyslu kvality a kvantity osvojované studijní látky. To vše působí problémy, které zůstávají stále otevřené. Příspěvek je úvahou nad problematikou tvorby studijních opor a nad některými aspekty zpětné vazby této formy studia. (cs)
- Preparing courses of distance Learning brings new form of relationship teacher-student. Teachers prepare distance courses and create distance learning supports. There are many problems ? convenient software tool, sophisticated methodology, support of management, feedback, quality of distance learning supports, etc. This contribution describes experiences acquired by building of electronic supports for distance learning. (en)
|
Title
| - Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba
- Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba (cs)
- Quality of distance learning supports and feedback (en)
|
skos:prefLabel
| - Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba
- Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba (cs)
- Quality of distance learning supports and feedback (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25410/03:00005485!RIV08-MSM-25410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25410/03:00005485
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - eLearning; technology enabled learning; support of distance learning; feedback; methodology of eLearning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| - Žilina, Slovenská republika
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |