About: Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Obsahuje původní poznatky z rozsáhlých kvalitativních a kvantitativních výzkumů na B2C a B2B trzích a systematicky rovíjí dosavadní znalosti o sledované problematice. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM.
  • Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Obsahuje původní poznatky z rozsáhlých kvalitativních a kvantitativních výzkumů na B2C a B2B trzích a systematicky rovíjí dosavadní znalosti o sledované problematice. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. (cs)
  • Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. (en)
Title
  • Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
  • Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu (cs)
  • Customer Relationship Management (CRM) through Differentiated Value-Based Management (en)
skos:prefLabel
  • Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
  • Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu (cs)
  • Customer Relationship Management (CRM) through Differentiated Value-Based Management (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25310/08:00007735!RIV09-GA0-25310___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0577)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 392968
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25310/08:00007735
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Customer Relationship Management; customer value; value-based management; key processes in value-based management; company performance at strategy CRM (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [4DCEA9490AAD]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Pardubice
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Management podniku
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bednaříková, Marie
  • Branská, Lenka
  • Dědková, Jaroslava
  • Lošťáková, Hana
  • Nožička, Jiří
  • Pecinová, Zuzana
  • Vlčková, Vladimíra
  • Vávra, Jan
  • Janouch, Viktor
  • Jelínková, Martina
  • Simová, Josefína
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Pardubice
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7395-140-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25310
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software