Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The CRM strategy implementation creates the conditions to firm performance increase in the case that it is not reduced on marketing and sale processes. It is necessary to extendable CRM to all value-creating process. The thing is to manage business processes in such a way that the differentiation of customers upon their value to the firm is feasible. The application of the basic idea can require different changes from partial to radical ones in both the value creating process and its management. (en)
- Implementace strategie CRM vytváří předpoklady růstu výkonnosti podniku v případě, že se neomezí pouze na marketingové a obchodní procesy, ale bude rozšířena na řízení celého hodnototvorného procesu. Jde tedy o to, řídit podnikové procesy tak, aby byl realizovatelný diferencovaný přístup k jednotlivým zákazníkům na základě jejich hodnoty. Aplikace této základní myšlenky pak může vyžadovat různou míru změn podoby hodnototvorného procesu a jeho managementu, a to od dílčích až po radikální.
- Implementace strategie CRM vytváří předpoklady růstu výkonnosti podniku v případě, že se neomezí pouze na marketingové a obchodní procesy, ale bude rozšířena na řízení celého hodnototvorného procesu. Jde tedy o to, řídit podnikové procesy tak, aby byl realizovatelný diferencovaný přístup k jednotlivým zákazníkům na základě jejich hodnoty. Aplikace této základní myšlenky pak může vyžadovat různou míru změn podoby hodnototvorného procesu a jeho managementu, a to od dílčích až po radikální. (cs)
|
Title
| - Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
- Changes in Value-creating process after CRM strategy implementation (en)
- Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM (cs)
|
skos:prefLabel
| - Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
- Changes in Value-creating process after CRM strategy implementation (en)
- Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25310/06:00004313!RIV08-GA0-25310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25310/06:00004313
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer value; customer relationship management; value-creating process; supply chain management (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Branská, Lenka
- Pecinová, Zuzana
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |