Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Po vstupu českých podnikatelských subjektů na evropské a světové trhy se zvýšily jak jejich šance na uplatnění, tak ohrožení vyplývající z globální konkurence. Udržet se na těchto trzích a zajistit trvalou prosperitu však vyžaduje implementaci moderních přístupů k managementu podniku a tedy i managementu kvality. Jedním z nich je koncepce hodnoty zákazníka, jako princip, který je třeba promítnout do všech podnikových procesů. Základní myšlenka tohoto přístupu je zřejmá. Hodnota pro zákazníka musí být v rovnováze s hodnotou zákazníka pro firmu. Znamená to přistupovat k obsluze individuálních zákazníků nejen s ohledem na jimi vnímanou hodnotu, ale i s ohledem na jejich hodnotu pro firmu. Praktické využití těchto myšlenek je však obtížné, už jenom proto, že je problematické tuto hodnotu přesně kvantifikovat. Pro zlepšení použitelnosti je především nezbytné správně hodnotu zákazníka vymezit a specifikovat lépe faktory, které ji ovlivňují. Příspěvek diskutuje možné pohledy na hodnotu zákazníka.
- Po vstupu českých podnikatelských subjektů na evropské a světové trhy se zvýšily jak jejich šance na uplatnění, tak ohrožení vyplývající z globální konkurence. Udržet se na těchto trzích a zajistit trvalou prosperitu však vyžaduje implementaci moderních přístupů k managementu podniku a tedy i managementu kvality. Jedním z nich je koncepce hodnoty zákazníka, jako princip, který je třeba promítnout do všech podnikových procesů. Základní myšlenka tohoto přístupu je zřejmá. Hodnota pro zákazníka musí být v rovnováze s hodnotou zákazníka pro firmu. Znamená to přistupovat k obsluze individuálních zákazníků nejen s ohledem na jimi vnímanou hodnotu, ale i s ohledem na jejich hodnotu pro firmu. Praktické využití těchto myšlenek je však obtížné, už jenom proto, že je problematické tuto hodnotu přesně kvantifikovat. Pro zlepšení použitelnosti je především nezbytné správně hodnotu zákazníka vymezit a specifikovat lépe faktory, které ji ovlivňují. Příspěvek diskutuje možné pohledy na hodnotu zákazníka. (cs)
- As result of entry to European and word markets the opportunities and threats of Czech business subjects in global competition environment have increased. To stay on the market and to support a permanent prosperity, the firms are forced to implement the modern approaches in management and as a matter of course in quality management systems, too. A concept of customer value is one of these principles that are necessary to be implemented in all business processes. The basic idea of this approach is clear. The value for customer and the value of customer for firm must be in a balance. This means to approach to individual customers not only with regard to the value for a customer but also with respect to the customer value for an enterprise. A practical usage of the principle is difficult because of the disputable exact quantification of this value. For the improvement of the theory application it is fundamental to define exactly the customer value and to specify better factors that influence this catego (en)
|
Title
| - Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách
- Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách (cs)
- Customer Value as the Concept Applicable in a Quality Management Systems under the Current Market Conditions (en)
|
skos:prefLabel
| - Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách
- Hodnota zákazníka jako koncept využitelný v systémech managementu kvality v současných tržních podmínkách (cs)
- Customer Value as the Concept Applicable in a Quality Management Systems under the Current Market Conditions (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25310/06:00004308!RIV08-GA0-25310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25310/06:00004308
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer value; quality; quality management system (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Branská, Lenka
- Pecinová, Zuzana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Česká zemědělská univerzita v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |