Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of this text is to argue for the preference of teaching philosophy at the high school as a philosophical formation, not only philosophical information. As arguments, I use the law, practice and eventually a need to take into account, at the high school already, the idea of university. If at least a small portion of population should become familiar with the real philosophy, and if this small portion of population shoud at least partly develop its own critical thinking, than we need to start at the high school, as the situation there is analogue to the situation in lower degrees of universities. (en)
- Cílem textu je argumentovat pro upřednostnění výuky filosofie na střední škole ve formě filosofického formování oproti formě filosofického informování. Argumentuji zákonem, praxí a nakonec potřebou již na střední škole brát v úvahu ideu university. Pokud se má alespoň menší procento populace seznámit s tím, co ve skutečnosti je filosofie, a pokud má toto menší procento alespoň zčásti rozvinout své vlastní kritické myšlení, je třeba s tím začít již na střední škole, protože situace tam je analogická situaci v nižších programech škol vysokých.
- Cílem textu je argumentovat pro upřednostnění výuky filosofie na střední škole ve formě filosofického formování oproti formě filosofického informování. Argumentuji zákonem, praxí a nakonec potřebou již na střední škole brát v úvahu ideu university. Pokud se má alespoň menší procento populace seznámit s tím, co ve skutečnosti je filosofie, a pokud má toto menší procento alespoň zčásti rozvinout své vlastní kritické myšlení, je třeba s tím začít již na střední škole, protože situace tam je analogická situaci v nižších programech škol vysokých. (cs)
|
Title
| - Idea university na střední škole
- Idea university na střední škole (cs)
- The Idea of a Secondary-School University (en)
|
skos:prefLabel
| - Idea university na střední škole
- Idea university na střední škole (cs)
- The Idea of a Secondary-School University (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25210/12:39894867!RIV13-MSM-25210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25210/12:39894867
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - philosophy.; secondary school education; The Idea of University (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |