About: Case study: English tuition and curricular reform - new or old questions?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitola obsahuje dvě případové studie, v nichž dostaly slovo učitelky anglického jazyka. Případové studie tematizují některé staronové otázky spojené s tvorbou a realizací kurikula cizojazyčného vzdělávání. Jedná se zejména o zaujímání postojů ke komunokační a interkulturní kompetenci jako cílové kategorii cizojazyčného vzdělávání a jejich naplňování prostřednictvím vzdělávacího obsahu.
  • Kapitola obsahuje dvě případové studie, v nichž dostaly slovo učitelky anglického jazyka. Případové studie tematizují některé staronové otázky spojené s tvorbou a realizací kurikula cizojazyčného vzdělávání. Jedná se zejména o zaujímání postojů ke komunokační a interkulturní kompetenci jako cílové kategorii cizojazyčného vzdělávání a jejich naplňování prostřednictvím vzdělávacího obsahu. (cs)
  • The chapter includes two case studies in which voice was given to two teachers of English as a foreign language. The case studies introduce questions related to the development and implementation of foreign language kurriculum. These include namely attitudes towards communicative and intercultural competences as the aims of foreign language tuition and educational content relevant to these aims. (en)
Title
  • Case study: English tuition and curricular reform - new or old questions? (en)
  • Případová studie: Výuka anglického jazyka a kurikulární reforma - staronové otázky?
  • Případová studie: Výuka anglického jazyka a kurikulární reforma - staronové otázky? (cs)
skos:prefLabel
  • Case study: English tuition and curricular reform - new or old questions? (en)
  • Případová studie: Výuka anglického jazyka a kurikulární reforma - staronové otázky?
  • Případová studie: Výuka anglického jazyka a kurikulární reforma - staronové otázky? (cs)
skos:notation
  • RIV/00216275:25210/11:39892003!RIV12-MSM-25210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I, O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 223505
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25210/11:39892003
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • case study; grammar school (gymnázium); curricular reform; curriculum (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [634ECD888FF8]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Kurikulum G
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kostková, Klára
  • Píšová, Michaela
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Výzkumný ústav pedagogický v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-87000-78-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 37 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software