About: Využití videa v profesní přípravě učitelů: pardubická zkušenost     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitola představuje využívání videa na Filozofické fakultě Univerzity Pardubice v rámci přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka, a to jak v původním pětiletém magisterském studijním programu Učitelství pro ZŠ, studijní obor Učitelství anglického jazyka pro ZŠ, tak ve studiu strukturovaném: bakalářském - studijní obor: Anglický jazyk - specializace v pedagogice a navazujícím magisterském - studijní obor: Učitelství anglického jazyka.
  • Kapitola představuje využívání videa na Filozofické fakultě Univerzity Pardubice v rámci přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka, a to jak v původním pětiletém magisterském studijním programu Učitelství pro ZŠ, studijní obor Učitelství anglického jazyka pro ZŠ, tak ve studiu strukturovaném: bakalářském - studijní obor: Anglický jazyk - specializace v pedagogice a navazujícím magisterském - studijní obor: Učitelství anglického jazyka. (cs)
  • The chapter introduces how is video used in pre-service English language teacher education at the Faculty od Arts and Philosophy, University of Pardubice. Focus is placed on five-year study programme for future English language teachers in primary schools, as well as on structured study programme: English Language Teacher Education - 3 year BA program English for Education and Language Teacher Education - 2 year MA program English. (en)
Title
  • Využití videa v profesní přípravě učitelů: pardubická zkušenost
  • Využití videa v profesní přípravě učitelů: pardubická zkušenost (cs)
  • Using video in pre-service teacher education: Pardubice experience (en)
skos:prefLabel
  • Využití videa v profesní přípravě učitelů: pardubická zkušenost
  • Využití videa v profesní přípravě učitelů: pardubická zkušenost (cs)
  • Using video in pre-service teacher education: Pardubice experience (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25210/11:39891999!RIV12-MSM-25210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 240778
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25210/11:39891999
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • video; pre-service teacher education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5766007696E2]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kostková, Klára
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • PAIDO
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7315-213-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 37 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software