Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vymezení termínu e-Learning je velmi složité a liší se i přístupy k tomu, zda lze hovořit o metodě či formě. e-Learning je vzdělávací proces, který lze využít jak ve formě prezenčního tak i distančního studia. Ovšem připravit kvalitní e-Learningový kurz je velmi složitou a náročnou činností, na které musí spolupracovat tým specialistů. Jestliže hovoříme o procesu e-Learningu, pak také musíme brát v úvahu i negativní aspekty e-Learningu a počítat s nimi při zavádění e-Learningu do vzdělávacího procesu.
- Vymezení termínu e-Learning je velmi složité a liší se i přístupy k tomu, zda lze hovořit o metodě či formě. e-Learning je vzdělávací proces, který lze využít jak ve formě prezenčního tak i distančního studia. Ovšem připravit kvalitní e-Learningový kurz je velmi složitou a náročnou činností, na které musí spolupracovat tým specialistů. Jestliže hovoříme o procesu e-Learningu, pak také musíme brát v úvahu i negativní aspekty e-Learningu a počítat s nimi při zavádění e-Learningu do vzdělávacího procesu. (cs)
- To define e-Learning is very complicated, there are even different approaches to whether we should speak about the method or form. e-Learning is a process of education, which can be used either in face-to-face education or distance education. The preparation of a good e-Learning course is quite demanding and requires great effort. The preparation cannot be realized just by a single person, a team of experts must participate and we must also encounter its drawbacks when implementing e-Learning into education. (en)
|
Title
| - Vymezení pojmu e-learning
- Defining the term e-learning (en)
- Vymezení pojmu e-learning (cs)
|
skos:prefLabel
| - Vymezení pojmu e-learning
- Defining the term e-learning (en)
- Vymezení pojmu e-learning (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25210/05:00006747!RIV08-MSM-25210___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25210/05:00006747
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - learning; e-Learning; face-to-face education; distance education; combination of both (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |