Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - New product introduced into the product portfolio does not have to cannibalize the market share of current products. Even without generating direct sales, properly designed new product can increase the market share of currently offered product, and it can decrease the proportion of customers who decide not to buy. This is caused by the asymmetric dominance effect, consequences of which are dependent on personal traits of a customer. This field offers opportunities for use in the business practice, and it is also a promising research area with the impacts of interpersonal differences, and ways of resisting the effect in decision making to be further investigated. (en)
- Atraktivitu jedné z možností, které má spotřebitel na výběr v rámci produktového portfolia, je možno zvýšit zařazením nového výrobku specifických parametrů. Tento produkt, asymetricky dominován právě cílovým produktem v rámci množiny alternativ, je nazýván %22návnada%22 a příslušný efekt %22efekt asymetrické dominance%22. Příspěvek prezentuje teoretickou bázi a komparuje několik možných vysvětlení efektu. Rovněž je naznačena možná role individuálních rozdílů v reakci na zařazení asymetricky dominované alternativy do portfolia a naznačen směr k dalšímu empirickému zkoumání tohoto efektu. Příspěvek rovněž obsahuje doporučení a návrhy k realizaci budoucích výzkumů.
- Atraktivitu jedné z možností, které má spotřebitel na výběr v rámci produktového portfolia, je možno zvýšit zařazením nového výrobku specifických parametrů. Tento produkt, asymetricky dominován právě cílovým produktem v rámci množiny alternativ, je nazýván %22návnada%22 a příslušný efekt %22efekt asymetrické dominance%22. Příspěvek prezentuje teoretickou bázi a komparuje několik možných vysvětlení efektu. Rovněž je naznačena možná role individuálních rozdílů v reakci na zařazení asymetricky dominované alternativy do portfolia a naznačen směr k dalšímu empirickému zkoumání tohoto efektu. Příspěvek rovněž obsahuje doporučení a návrhy k realizaci budoucích výzkumů. (cs)
|
Title
| - Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu
- Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu (cs)
- Increasing market share with the introduction of an inferior product (en)
|
skos:prefLabel
| - Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu
- Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu (cs)
- Increasing market share with the introduction of an inferior product (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14560/14:00075033!RIV15-MSM-14560___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14560/14:00075033
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; choice; decoy; asymmetric dominance; purchase decision (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2014
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |