Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The subject of the paper is the method of marketing adoption respectively marketing instruments implementation in the small and medium enterprises. The paper comes out from the statement that the problem of surviving of the small and medium enterprises is connected with their marketing strategy or with absence of marketing strategy at all. The aim of the paper is to prove the influence of marketing strategy on the successful existence and development of the small and medium enterprises. The paper arises from the empirical questionnaire examination that was realized in enterprises at the break of the years 2004 and 2005. (en)
- Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005.
- Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005. (cs)
|
Title
| - Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků
- The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises (en)
- Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků
- The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises (en)
- Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14560/05:00012508!RIV10-GA0-14560___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14560/05:00012508
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; small and medium enterprises; strategy; marketing instruments (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dvořáková, Petra
- Suchánek, Petr
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |