About: Teaching through Stories as a Space for Inclusion: Global Storylines in Czech Primary Schools     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Global storylines approach, originated in Scotland, offers an opportunity to work with the global dimension in education in primary schools. Learners “become” characters within a community affected by a particular global issue and they have to work together to tackle various problems they face. Such approach has a strong potential not only to share the knowledge, but to involve and motivate all learners, nevertheless the level of their performance in other school activities or their actual position within the class. It is a way of elaborating inclusive educational environment as it is learner-centred and offers a space for flexibility needed to meeting the needs of children with special education needs. The aim of following paper is to present the process of implementation of the global education in the environment of primary schools with the use of Global Storylines. (en)
  • Global Storylines je pedagogickým přístup, který podporuje práci s globálními tématy, posiluje participativnost ve výuce kritické myšlení. V rámci práce s příběhy se žáci stávají členy komunity, která řeší společný problém. Tento přístup umožní sdílet poznatky a dovídat se o světě novými způsoby, ale také zapojit a motivovat všechny žáky, bez ohledu na jejich školní výkon nebo pozici v kolektivu. Dává žákům i učitelům příležitost ke společným prožitkům; budování partnerského vztahu a vzájemnému ocenění v nových kontextech. Pomáhá ve třídách vybudovat inkluzivní prostředí, protože v jeho centru jsou samotní žáci, a nabízí prostor pro přizpůsobení práce žákům s různými vzdělávacími potřebami. Tříletý projekt, který byl v České Republice zahájen s podporou MZV v roce 2013, a který řeší nezisková organizace NaZemi, má za cíl aplikovat tento způsob výuky na prvním stupni ZŠ a získat data o výsledcích a změnách, které přináší jak pro žáky, tak pro celou třídu a také pedagogickou práci.
  • Global Storylines je pedagogickým přístup, který podporuje práci s globálními tématy, posiluje participativnost ve výuce kritické myšlení. V rámci práce s příběhy se žáci stávají členy komunity, která řeší společný problém. Tento přístup umožní sdílet poznatky a dovídat se o světě novými způsoby, ale také zapojit a motivovat všechny žáky, bez ohledu na jejich školní výkon nebo pozici v kolektivu. Dává žákům i učitelům příležitost ke společným prožitkům; budování partnerského vztahu a vzájemnému ocenění v nových kontextech. Pomáhá ve třídách vybudovat inkluzivní prostředí, protože v jeho centru jsou samotní žáci, a nabízí prostor pro přizpůsobení práce žákům s různými vzdělávacími potřebami. Tříletý projekt, který byl v České Republice zahájen s podporou MZV v roce 2013, a který řeší nezisková organizace NaZemi, má za cíl aplikovat tento způsob výuky na prvním stupni ZŠ a získat data o výsledcích a změnách, které přináší jak pro žáky, tak pro celou třídu a také pedagogickou práci. (cs)
Title
  • Teaching through Stories as a Space for Inclusion: Global Storylines in Czech Primary Schools (en)
  • Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol
  • Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol (cs)
skos:prefLabel
  • Teaching through Stories as a Space for Inclusion: Global Storylines in Czech Primary Schools (en)
  • Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol
  • Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/13:00072968!RIV14-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 115888
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/13:00072968
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • inclusive education; participatory learning; global dimension in education; Global storylines (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5300054705C8]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Slepičková, Lenka
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 9788021066885
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software