Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The Aim of the chapter is to present theoretical and methodological starting points for exploration of aspects that impact individual student's reading of students in 4th grade at primary school. It defines the issues in the area of reading and relates terms of the main issue. We summarize the surveys dealing with a similar theme and a desing of the research instrument (questionnaire), which could assess the aspects affecting on the active relationship with the child reader to a book. (en)
- Cílem kapitoly je zpracování teoreticko-metodologických východisek pro zkoumání individuálního čtenářství žáka a faktorů, které je ovlivňují u žáků 4. ročníků základní školy. Vymezíme problematiku z oblasti čtenářství a související pojmy, shrneme výzkumy zabývající se podobnou tématikou a navrhneme výzkumný nástroj (dotazník), jenž umožní posoudit faktory působící na aktivní vztah dětského čtenáře ke knize.
- Cílem kapitoly je zpracování teoreticko-metodologických východisek pro zkoumání individuálního čtenářství žáka a faktorů, které je ovlivňují u žáků 4. ročníků základní školy. Vymezíme problematiku z oblasti čtenářství a související pojmy, shrneme výzkumy zabývající se podobnou tématikou a navrhneme výzkumný nástroj (dotazník), jenž umožní posoudit faktory působící na aktivní vztah dětského čtenáře ke knize. (cs)
|
Title
| - Aspects that impact individual student's reading: from the definition of conception to research instrument (en)
- Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
- Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji (cs)
|
skos:prefLabel
| - Aspects that impact individual student's reading: from the definition of conception to research instrument (en)
- Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
- Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00072547!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00072547
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - functional literacy; reading literacy; literary literacy; reading (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |