About: Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření
  • V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření (cs)
  • In this chapter we reflect on the influence of learning styles on teaching students with specific learning difficulties. The teacher as an expert should be able to advise students, their parents, how to prepare for lessons, help the student find their learning style. Learning styles are a tool that students can use in school or in other situations. One of the more frequently used models of learning styles is the intervention model.In the chapter we present research work. (en)
Title
  • Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles (en)
  • Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení
  • Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení (cs)
skos:prefLabel
  • Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles (en)
  • Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení
  • Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/13:00071102!RIV14-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 108139
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/13:00071102
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • student with specific learning difficulty; education; strategies; learning styles; intervention (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [567C8307DF85]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bartoňová, Miroslava
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Paido
https://schema.org/isbn
  • 9788073152468
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software