Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Příspěvek ukazuje provázanost dějepisného vzdělávacího obsahu s environmentální problematikou. Autorský výukový program, věnovaný způsobu života pravěkých sběračů a lovců, který je postaven na konstruktivistických principech a jehož základem je kooperace, představuje realizovanou formu školního kurikula. Výukové téma žáci zkoumají v kontextu biofilní orientace vzdělávání. Záznam závěrečné slovní reflexe, který reprezentuje obsahovou dimenzi kurikula, byl podroben kvalitativní analýze a uveden do širších environmentálních souvislostí. Při empirickém zpracování žákovských artefaktů byla použita metodologie zakotvená ve zkoumaném jevu.
- Příspěvek ukazuje provázanost dějepisného vzdělávacího obsahu s environmentální problematikou. Autorský výukový program, věnovaný způsobu života pravěkých sběračů a lovců, který je postaven na konstruktivistických principech a jehož základem je kooperace, představuje realizovanou formu školního kurikula. Výukové téma žáci zkoumají v kontextu biofilní orientace vzdělávání. Záznam závěrečné slovní reflexe, který reprezentuje obsahovou dimenzi kurikula, byl podroben kvalitativní analýze a uveden do širších environmentálních souvislostí. Při empirickém zpracování žákovských artefaktů byla použita metodologie zakotvená ve zkoumaném jevu. (cs)
- The article deals with the linking of an educational content in history with an environmental topic. A specific educational programme, dedicated to the way of life of prehistoric pickers and hunters, which is built on constructivist principles and the basis of which is pupils’ cooperation, represents a realised form of a school curriculum. The pupils explore the educational topic in the context of a biophile focusing in education. A recording of a final verbal reflexion, which represents a content dimension of a curriculum, was subjected to a qualitative analysis and taken to a wider environmental context. In the empirical processing of the pupils’ artefacts, a methodology of the grounded theory was used. (en)
|
Title
| - Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy)
- Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy) (cs)
- Explorative reflexion of an educational programme (Life of prehistoric pickers and hunters from the point of view of environmental (en)
|
skos:prefLabel
| - Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy)
- Teoreticko-výzkumná reflexe výukového programu.(Život pravěkých sběračů a lovců z pohledu environmentální výchovy) (cs)
- Explorative reflexion of an educational programme (Life of prehistoric pickers and hunters from the point of view of environmental (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00069539!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00069539
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ideological and content dimension of a curriculum; biophile focus in education; historical knowledge; Bloom’s taxonomy of cognitive objectives; relationship between nature (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Rodriguezová, Veronika
- Horká, Hana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |