Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. Kapitola se zabývá tvorbou evaluačního nástroje na měření inkluzivního nastavení školy, jedná se o původní výsledky výzkumu.
- V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. Kapitola se zabývá tvorbou evaluačního nástroje na měření inkluzivního nastavení školy, jedná se o původní výsledky výzkumu. (cs)
- The intact children are educated together with the children having somatic or mental handicap, foreigners‘children, children with autistic spectrum disorders (ASD), gifted children, children with learning difficulties and so on. The relationship between the educational system and key competences is transparent and clear. The influence of pupils by this method of teaching and not only by its content is great. Chapter deals with the creation of evaluation tools to measure inclusive school setting, this is the original research results. (en)
|
Title
| - Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování
- Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování (cs)
- Inclusion in school and possibilities of its observation (en)
|
skos:prefLabel
| - Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování
- Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování (cs)
- Inclusion in school and possibilities of its observation (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00064433!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00064433
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Inclusion; equality in education; research instrument (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |