Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborech vybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %.
- Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborech vybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %. (cs)
- This work concerns of the research of the use of the database of the motivational chemical and interdisciplinary tasks School by Play for increase of the interest of chemistry learning and for improve of the effectiveness of chemistry education of pupils in primary schools. The evaluation was carried out on the chosen types of motivational tasks (gap-fills, cell puzzles, chemical spells, etc.) and on pupils from chosen primary schools. 120 pupils were tested and 1440 motivation tasks were evaluated. Results of testing showed, that success rate of tasks solution, after the use of School by Play educational system in teaching, increased about 23 % in average. (en)
|
Title
| - Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh
- Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh (cs)
- Evaluation of the effectivity of the chemistry education on primary schools using motivational tasks (en)
|
skos:prefLabel
| - Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh
- Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh (cs)
- Evaluation of the effectivity of the chemistry education on primary schools using motivational tasks (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00062317!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00062317
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - education; effectiveness of education; educational system; motivation; motivational tasks from chemistry (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Jančář, Luděk
- Hasoň, Karel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |