Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The students motivation in science education is a relatively wide problem especially in last few decades, characterized by very low interest of young generation in natural sciences (chemistry and physics). According to [1] there exist 20 motivational educational techniques used in science education. One of them , according to authors opinion very important, is Application of science findings in technology and other areas (i.e. for example in explanation of natural phenomena). This experience has been confirmed by means of questionnaires and discussions with students and didactical research. As an example there is presented one motivation lecture dealing with new perspective materials. The results were tested and compared with previous materials. (en)
- Motivace studentů ke studiu přírodních věd je složitým problémem zejména v posledních desetiletích, charakterizovaných malým zájmem mladých lidí o studium přírodních věd (zejména chemie a fyziky). Podle [1] existuje 20 motivačních vzdělávacích metod, využívaných při vyučování přírodních věd. Jednou z nich, podle autora tohoto článku velmi důležitou je Aplikace získaných poznatků v technické praxi a jiných oblastech (např. při objasňování podstaty přírodních jevů). Tato zkušenost byla potvrzena dlouholetými zkušenostmi autorovými, diskusemi se studenty, i pomocí anket a pomocí didaktických výzkumů. Jako příklad je uvedena jedna z motivačních přednášek, týkající se nových materiálů. Výsledky inovované přednášky byly porovnávány pomocí testů s výsledky předcházejícími.
- Motivace studentů ke studiu přírodních věd je složitým problémem zejména v posledních desetiletích, charakterizovaných malým zájmem mladých lidí o studium přírodních věd (zejména chemie a fyziky). Podle [1] existuje 20 motivačních vzdělávacích metod, využívaných při vyučování přírodních věd. Jednou z nich, podle autora tohoto článku velmi důležitou je Aplikace získaných poznatků v technické praxi a jiných oblastech (např. při objasňování podstaty přírodních jevů). Tato zkušenost byla potvrzena dlouholetými zkušenostmi autorovými, diskusemi se studenty, i pomocí anket a pomocí didaktických výzkumů. Jako příklad je uvedena jedna z motivačních přednášek, týkající se nových materiálů. Výsledky inovované přednášky byly porovnávány pomocí testů s výsledky předcházejícími. (cs)
|
Title
| - Motivace ve fyzice materiálů
- Motivace ve fyzice materiálů (cs)
- Motivation in Material Physics (en)
|
skos:prefLabel
| - Motivace ve fyzice materiálů
- Motivace ve fyzice materiálů (cs)
- Motivation in Material Physics (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00055323!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00055323
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - motivation; physics; material science; dislocations; composites (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 7. Konference o matematice a fyzice na vysokých školách
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta vojenských technologií UNOB
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |