Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují ve školním kurikulu nové oblasti, které souvisejí s potřebou biofilní orientace vzdělávání. Autorka se věnuje učení o přírodě na základní škole z hlediska komponent školní výuky – vzdělávacího obsahu, výukových strategií a žákovských prekoncepcí. Analyzuje klíčová témata o přírodě a kultuře ze školního kurikula v rovině kognitivní, kognitivně-afektivní a kognitivně-motorické. Uplatnila výsledky z Výzkumného záměru MŠMT (MSM0021622421) %22Škola a zdraví pro 21. století.%22 Zdůvodňuje je potřebou proměny vzdělávacího obsahu, za jehož interpretaci žákům zodpovídá učitel.
- V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují ve školním kurikulu nové oblasti, které souvisejí s potřebou biofilní orientace vzdělávání. Autorka se věnuje učení o přírodě na základní škole z hlediska komponent školní výuky – vzdělávacího obsahu, výukových strategií a žákovských prekoncepcí. Analyzuje klíčová témata o přírodě a kultuře ze školního kurikula v rovině kognitivní, kognitivně-afektivní a kognitivně-motorické. Uplatnila výsledky z Výzkumného záměru MŠMT (MSM0021622421) %22Škola a zdraví pro 21. století.%22 Zdůvodňuje je potřebou proměny vzdělávacího obsahu, za jehož interpretaci žákům zodpovídá učitel. (cs)
- In agreement with the vision of life in harmony with nature the school curriculum brings up new areas associated with the biophile focus in education. The author deals with learning about the environment in basic school from the point of view of the components of school teaching – educational content, teaching strategies and pupils preconcepts. She analyses the key topics on the environment and culture from the school curriculum in the cognitive, cognitive-emotional and cognitive-motor dimensions. She used the results from the research project %22School and health for 21st century%22. She justifies them by the need of the transformation of the educational content, where it is the teacher who is responsible for its interpretation to pupils. (en)
|
Title
| - Příroda ve školní výuce
- Příroda ve školní výuce (cs)
- The Environment in School Teaching (en)
|
skos:prefLabel
| - Příroda ve školní výuce
- Příroda ve školní výuce (cs)
- The Environment in School Teaching (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00052345!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00052345
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - educational content; teaching strategies; pupils preconcepts; biophiled focus in education; learning about the environment; nature; culture (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Šmajs, J. (ed.) Aby Země nebyla jen hrobem. Literatura, kultura, příroda.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |