Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article aims to deepen our insight into the processes of the development of pedagogical content knowledge which is perceived as the core component of the knowledge base for teaching - the basis of the competence profile for teaching. Research in which the method of focus group is deployed seeks an answer to the following question: what sources do students utilize for planning and teaching during their teaching practice? In other words, to what extent do they use their knowledge of a scientific discipline for creation of educational content, both on the ontodidactic and psychodidactic levels? (en)
- Cílem příspěvku je pokusit se doplnit dosavadní výzkumná zjištění v oblasti rozvoje didaktické znalosti obsahu jako jádrové složky poznatkové báze učitelství, která je základnou kompetenčního profilu učitele. Prezentována je výzkumná sonda, která prostřednictvím ohniskové skupiny hledá odpověď na otázku, z čeho studenti vycházejí při plánování i realozaci výuky v průběhu pedagogické praxe. Jinými slovy, zda a do jaké míry využívají znalost oboru pro tvorbu obsahu vyučování na úrovni ontodidiktiky i psychodidaktiky.
- Cílem příspěvku je pokusit se doplnit dosavadní výzkumná zjištění v oblasti rozvoje didaktické znalosti obsahu jako jádrové složky poznatkové báze učitelství, která je základnou kompetenčního profilu učitele. Prezentována je výzkumná sonda, která prostřednictvím ohniskové skupiny hledá odpověď na otázku, z čeho studenti vycházejí při plánování i realozaci výuky v průběhu pedagogické praxe. Jinými slovy, zda a do jaké míry využívají znalost oboru pro tvorbu obsahu vyučování na úrovni ontodidiktiky i psychodidaktiky. (cs)
|
Title
| - Didaktická znalost obsahu na výstupu z přípravného vzdělávání učitelů
- Didaktická znalost obsahu na výstupu z přípravného vzdělávání učitelů (cs)
- Pedagogical content knowledge at the end of pre-service teacher education (en)
|
skos:prefLabel
| - Didaktická znalost obsahu na výstupu z přípravného vzdělávání učitelů
- Didaktická znalost obsahu na výstupu z přípravného vzdělávání učitelů (cs)
- Pedagogical content knowledge at the end of pre-service teacher education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/10:00051605!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/10:00051605
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - subject matter knowledge; pedagogical content knowledge; ontodidactic and psychodidactic transformation; focus group (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Hledisko kvality v přípravě učitele
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kostková, Klára
- Píšová, Michaela
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Západočeská univerzita v Plzni
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |