About: Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Text analyzuje roli identity jedince s poruchou chování a emocí v symbolické rovině sociální interakce. Autor vychází z obecného předpokladu o dialektickém vztahu vnitřní a vnější jedincovy identity, z předpokladu jejich vzájemného ovlivňování a reálné neoddělitelnosti. Negativní identita nesená označením porucha chování má významný potenciál negativně ovlivnit jedincovu budoucí životní perspektivu nejen na symbolické, nýbrž i materiální úrovni. Dále v textu je uvedeno několik příkladů z praxe preventivně výchovných aktivit, které jsou ilustrací možností, jak identitu jedinců s %22problémovým%22 statusem pozitivně ovlivňovat jak v její vnitřní, tak vnější dimenzi.
  • Text analyzuje roli identity jedince s poruchou chování a emocí v symbolické rovině sociální interakce. Autor vychází z obecného předpokladu o dialektickém vztahu vnitřní a vnější jedincovy identity, z předpokladu jejich vzájemného ovlivňování a reálné neoddělitelnosti. Negativní identita nesená označením porucha chování má významný potenciál negativně ovlivnit jedincovu budoucí životní perspektivu nejen na symbolické, nýbrž i materiální úrovni. Dále v textu je uvedeno několik příkladů z praxe preventivně výchovných aktivit, které jsou ilustrací možností, jak identitu jedinců s %22problémovým%22 statusem pozitivně ovlivňovat jak v její vnitřní, tak vnější dimenzi. (cs)
  • The text analyzes role of identity of individuals with behavioral and emotional difficulties on a symbolical level of social interaction. The author stresses the dialectics of the relationship between individuals personal and self-identities. Negative identity carried by the label %22behavioral difficulty%22 has a potential to negatively influence individuals life perspective, 2 not only on a symbolical level but in real life as well. In the text there are several examples of preventive activities from practice, illustrating possibilities to positively influence identity of individuals with %22problematic%22 status. (en)
Title
  • Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování.
  • Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování. (cs)
  • Identity of individuals with behavioral and emotional difficulties as an educational problem: Some examples of good practice (en)
skos:prefLabel
  • Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování.
  • Identita jedince s poruchou chování a emocí jako pedagogický problém: Několik příkladů pozitivního ovlivňování. (cs)
  • Identity of individuals with behavioral and emotional difficulties as an educational problem: Some examples of good practice (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/10:00046739!RIV11-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 262775
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/10:00046739
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • identity; emotional and behavioral difficulties; stigmatization; inclusion (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E4E7F7ED3466]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • PdF MU
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Červenka, Karel
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Paido
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7315-199-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software