Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Uplatňování diferencovaného a individuálního přístupu k žákům patří v současnosti k základním pedagogickým zásadám. I v cizojazyčné výuce je třeba respektovat individuální zvláštnosti žáků a předpoklady k učení, jejich zájmy, zkušenosti, potřeby, učební motivaci i učební styly. V příspěvku jsou podrobněji osvětlena vybraná kritéria pro realizaci vnitřní diferenciace, některá z nich jsou opatřena konkrétními příklady pro výuku němčiny jako cizího jazyka.
- Uplatňování diferencovaného a individuálního přístupu k žákům patří v současnosti k základním pedagogickým zásadám. I v cizojazyčné výuce je třeba respektovat individuální zvláštnosti žáků a předpoklady k učení, jejich zájmy, zkušenosti, potřeby, učební motivaci i učební styly. V příspěvku jsou podrobněji osvětlena vybraná kritéria pro realizaci vnitřní diferenciace, některá z nich jsou opatřena konkrétními příklady pro výuku němčiny jako cizího jazyka. (cs)
- Nowadays, using differentiated and individual approaches to pupils belongs to basic teaching standards. In foreign language teaching, it is also necessary to respect the individual traits of pupils as well as their learning abilities, interests, experience, needs, their motivation to learn and their learning styles. In the paper, selected criteria for the implementation of internal differentiation are explained in detail. Some of them are tagged with examples from classes of German as a foreign language. (en)
|
Title
| - Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků
- Differentiated and individual approach to pupils in FLT (en)
- Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků
- Differentiated and individual approach to pupils in FLT (en)
- Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/10:00046368!RIV11-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/10:00046368
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - individualization; differentiation; FLT (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Marie Vítková, Jiří Havel (eds.): Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |