About: Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • There has been a growth of chronically ill children. In this paper, classification is stated. It is quite various but the fact is that almost every teacher has such child in his or her class. His or her obligation then is to support the child and cooperate with the family. It is also necessary to cooperate with hospitals and other institutions. There are not enough education materials to this topic. There is a project called Comenius 2.1 TIMSIS. Its main goal is to create these materials for parents and teachers. There are many institutions cooperating in this project. (en)
  • Otázky spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole se stále více dostává do popředí. Jedním z důvodů je samozřejmě i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V následujícím textu je vymezena problematika nemocných dětí, včetně klasifikace, i když se v tomto případě jedná o skupinu značně různorodou. Faktem však zůstává, že s takovýmto dítětem se setká během své praxe téměř každý učitel. Jeho úkolem pak je takové dítě podpořit a ve spolupráci s rodiči a dalšími odborníky přispět k překonání obtížných situací. Úkolem pedagoga je teda podpořit kontinuitu vzdělávacího procesu. Nemocné dítě bývá častěji vytrženo ze svého sociálního prostředí, což zahrnuje i kontakt s vrstevníky. Z uvedeného vyplývá, že je v rámci podpory těchto žáků nutná spolupráce pedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci na dítě. Cílem celého procesu je naplnění složky léčebné, pedagogické, sociální a psychologické.
  • Otázky spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole se stále více dostává do popředí. Jedním z důvodů je samozřejmě i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V následujícím textu je vymezena problematika nemocných dětí, včetně klasifikace, i když se v tomto případě jedná o skupinu značně různorodou. Faktem však zůstává, že s takovýmto dítětem se setká během své praxe téměř každý učitel. Jeho úkolem pak je takové dítě podpořit a ve spolupráci s rodiči a dalšími odborníky přispět k překonání obtížných situací. Úkolem pedagoga je teda podpořit kontinuitu vzdělávacího procesu. Nemocné dítě bývá častěji vytrženo ze svého sociálního prostředí, což zahrnuje i kontakt s vrstevníky. Z uvedeného vyplývá, že je v rámci podpory těchto žáků nutná spolupráce pedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci na dítě. Cílem celého procesu je naplnění složky léčebné, pedagogické, sociální a psychologické. (cs)
Title
  • Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
  • Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním (cs)
  • Support of pupils with chronic or another serious illnesses (en)
skos:prefLabel
  • Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
  • Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním (cs)
  • Support of pupils with chronic or another serious illnesses (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/07:00022942!RIV10-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 444673
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/07:00022942
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • children; illness; serious illness; parent; teacher; support; project TIMSIS (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [158F048A17D3]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • PdF MU Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. (Eds.). Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kachlík, Petr
  • Zámečníková, Dana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Paido
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7315-150-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 33 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software