About: Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This methodology describes how to determine cross-country mobility of wheeled vehicle (speed deceleration factor of the exact soil type) in various terrain and geographical conditions by recording and evaluation of a set of measured data according to the NIMA model, which is based on the inclusion of soils types into different groups according to the unified soil classification standard in NATO. The methodology is based on the determination of the index of vehicle mobility TMI according to STANAG 4307/AVTP-1 01-80. TMI allows to predict the vehicle cross-country mobility in a lower strength terrain. Comparison of TMI values with the vehicle cone index of VCI allows to predict the movement ability of vehicle or vehicles in the column in terrain, where we know soil characteristics, expressed in an index or penetration CI. (en)
  • Tato metodika popisuje způsob stanovení průjezdnosti pásových vozidel (zpomalení faktorem půdního druhu) v různých terénních a geografických podmínkách pomocí záznamu a vyhodnocení souboru naměřených pentrometrických dat dle modelu NIMA, který je založen na rozdělení půd do jednotlivých skupin podle jednotné klasifikace půd standardizované v NATO. Metodika vychází z modelu určení indexu pohyblivosti (mobility) vozidel TMI dle STANAG 4307/AVTP-1 01-80. TMI umožňuje předpokládat (předpovědět) průchodivost vozidla v méně únosném terénu. Porovnání hodnot TMI s vozidlovým penetračním indexem VCI umožňuje předpovědět schopnost pohybu vozidla nebo kolony vozidel v terénu o známých půdních charakteristikách vyjádřených penetračním indexem CI.
  • Tato metodika popisuje způsob stanovení průjezdnosti pásových vozidel (zpomalení faktorem půdního druhu) v různých terénních a geografických podmínkách pomocí záznamu a vyhodnocení souboru naměřených pentrometrických dat dle modelu NIMA, který je založen na rozdělení půd do jednotlivých skupin podle jednotné klasifikace půd standardizované v NATO. Metodika vychází z modelu určení indexu pohyblivosti (mobility) vozidel TMI dle STANAG 4307/AVTP-1 01-80. TMI umožňuje předpokládat (předpovědět) průchodivost vozidla v méně únosném terénu. Porovnání hodnot TMI s vozidlovým penetračním indexem VCI umožňuje předpovědět schopnost pohybu vozidla nebo kolony vozidel v terénu o známých půdních charakteristikách vyjádřených penetračním indexem CI. (cs)
Title
  • Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla
  • Determining the influence of geographical factors on the movement of military vehicles in terrain - tracked vehicle (en)
  • Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla (cs)
skos:prefLabel
  • Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla
  • Determining the influence of geographical factors on the movement of military vehicles in terrain - tracked vehicle (en)
  • Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14310/10:00047151!RIV11-MSM-14310___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622418)
http://linked.open...certifikacniOrgan
  • VOP-026 Štemberk, s.p. divize VTÚPV Vyškov, certifikovaný dle ČSN EN ISO 9001
http://linked.open.../datumCertifikace
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Metodika umožňuje ekonomicky zefektivnit nasazení techniky v terénu o různých charakteristikách únosnosti a zároveň zefektivnit analýzu nákupu nových vozidel vzhledem k charakteristikám únosnosti půd
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 294545
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14310/10:00047151
http://linked.open...terniIdentifikace
  • J-4-720/68
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Cross-Country Movement; tracked vehicle; terrain; geographical factor; soils (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E49B483BE93B]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • Vyškov
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Metodika umožňuje určování únosnosti všech pásových vozidel při zadaných technických parametrech
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Rybanský, Marian
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14310
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software