About: Systémové pojetí výukové komunikace a osobnost učitele v jejím procesu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This article deals with newer point of view on school environment. The first part of this report pays attention to communication and interaction between teachers and students. We used general systems theory as a basis to describe classroom communication and interaction. The second part of our report deal with probably the most important factor of classroom communication- personality of teacher. Interpersonal teacher behavior as main factor of teachers personality determines successfulness of education. (en)
  • Příspěvek je věnován novějšímu pohledu na školní prostředí, které žákům přináší nejen nové poznatky a dovednosti, ale které je i významným místem socializace jedince a má nemalý vliv na formování osobností žáků. První část příspěvku se soustředí na tzv. výukovou komunikaci a interakci, která zahrnuje procesy a podmínky komunikace, probíhající mezi učitelem a žáky, a která má povahu složitého systému, v němž musíme brát v potaz jednak aspekt osobností jednotlivých účastníků komunikace, jednak síť vzájemných vztahů mezi těmito účastníky. Druhá část příspěvku se věnuje snad nejdůležitějšímu prvku, ovlivňujícímu komunikační systémy jednotlivých tříd (třída tvoří základní jednotku při zkoumání výukové komunikace), jímž je osobnost učitele. Interpersonální chování učitele, jakožto stěžejní složka jeho osobnosti, je jedním z určujících aspektů úspěšnosti výchovně vzdělávacího procesu na našich školách.
  • Příspěvek je věnován novějšímu pohledu na školní prostředí, které žákům přináší nejen nové poznatky a dovednosti, ale které je i významným místem socializace jedince a má nemalý vliv na formování osobností žáků. První část příspěvku se soustředí na tzv. výukovou komunikaci a interakci, která zahrnuje procesy a podmínky komunikace, probíhající mezi učitelem a žáky, a která má povahu složitého systému, v němž musíme brát v potaz jednak aspekt osobností jednotlivých účastníků komunikace, jednak síť vzájemných vztahů mezi těmito účastníky. Druhá část příspěvku se věnuje snad nejdůležitějšímu prvku, ovlivňujícímu komunikační systémy jednotlivých tříd (třída tvoří základní jednotku při zkoumání výukové komunikace), jímž je osobnost učitele. Interpersonální chování učitele, jakožto stěžejní složka jeho osobnosti, je jedním z určujících aspektů úspěšnosti výchovně vzdělávacího procesu na našich školách. (cs)
Title
  • Systémové pojetí výukové komunikace a osobnost učitele v jejím procesu
  • Systémové pojetí výukové komunikace a osobnost učitele v jejím procesu (cs)
  • Systems approach to classroom communication and personality of teacher in this communication (en)
skos:prefLabel
  • Systémové pojetí výukové komunikace a osobnost učitele v jejím procesu
  • Systémové pojetí výukové komunikace a osobnost učitele v jejím procesu (cs)
  • Systems approach to classroom communication and personality of teacher in this communication (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14230/05:00014031!RIV10-MSM-14230___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622406)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 545909
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14230/05:00014031
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Student- teacher interaction; systems theory; personality; interpersonal behavior; interpersonal style (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D4CD5758B424]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka).
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Lukas, Josef
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita. Fakulta sociálních studií
https://schema.org/isbn
  • 80-210-3804-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14230
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software